ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ب.ظ

یک دقیقه تامل!

 

 

 

هیچوقت به تهش فک نکن

چون ممکنه برسی به غم!

ته زندگی به این قشنگی میرسی به مرگ!
ته یه روز خوب ممکنه برسی به یک شب پر از فکر و خیال
ته یک خاطره قشنگ ممکنه برسی به یک یادش بخیر...
از حس و حال الانت لذت ببر!
در لحظه زندگی کن
به تهش فکر نکن:)

 

نظرات  (۲)

چشم ^_^ اصلا الانو عشقه :))

من هر وقت به تهش فکر می کنم غمناک میشه حال و هوام. همیشه سعی می کنم در لحظه زندگی کنم چون اینطوری خیلی بهتر میشه حالم 

کلا اخر هیچی و دوست ندارم پیشبینی کنم :)

پاسخ:
چقد خوب👌ای کاش همه اینطوری بودیم
متاسفانه من خودآزاری دارم و همیشه به ته ماجرا نگاه میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی