ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۰۹ ب.ظ

شعر فاضل نظری۲_کتاب ضد

شور دیدارت اگر شعله به دل‌ها بکشد
رود را از جگر کوه بـه دریا بکشد

 

گیسوان تو شبیه است به شب، اما نه
شب که اینقدر نباید بــه درازا بکشد

 

خود شناسی قدم اول عاشق شدن است
وای بر یوسف اگر ناز زلیخا بکشد

 

عقل یک دل شده با عشق فقط می‌ترسم
هم به حاشا بکشد هم به تماشا بکشد

 

یکی از ما دو نفر کشته به دست دگری است
وای اگر کار من و عشق به فردا بکشد

 

زخمی کینه‌ی من این تو و این سینه‌ی من
من خودم خواسته‌ام کار به اینجا بکشد

 

حال با پای خودت سر به بیابان بگذار
پیش از آنی که تو را عشق به صحرا بکشد

 

ویس این شعر

 

 

 

+سلاام عصرتون بخیر :) من برگشتم با یه شعر جدید از فاضل نظری جانم♡ امیدوارم که ازش لذت ببرین. من که کلی از خوندن شعرش فیض بردم.

 

+راستی اگه شعر قشنگی از فاضل نظری خوندین رو برام بفرستید تا توی وبلاگ بزارم. چون همه جوره طرفدار شعرم:)))

نظرات  (۸)

موفق باشی لیلای قشنـــگم ؛))

😘😘

دلم میخواد شاهد تک به تک موفقیت هات باشم عزیزم!

پاسخ:
قربونت بشم ابجی خوشگلم:)
فدای اون قلب مهربونت♡♡

عزیزدلمــــــی😘

پاسخ:
:))

قشنگ بود لیلاجانم😢😘

پاسخ:
فدات شم چرا گریه؟

هیچکس اندازه من از فاضل شعر نشنیده !! 

دو تا دوست داشتم که از صبح تا شب در حال خوندن شعرای فاضل بودن و همش این برا اون میخوند و اون برا این میخوند :دی

منم باید همش گوش میدادم :)))

تازه اوج خاطره ام هم اونجا بود که به دوستم گفتم داری چی میخونی ؟ گفت کتاب 

گفتم میدونم کتابه ، اسمش چیه ؟ 

گفت : کتاب کتاب اثر فاضل :)))

و من اینطورییی بودمممم که خدااااا :دی

پاسخ:
وااای خیلی خندیدم😂
ولی میدونی شعراش واااقعا خوبه. اصلا یجوری به دل ادم میشینه
حتما وقتی این شعرو دیدی با خودت گفتی این فاضل چرا دست از سرم برنمیداره. هر جا میرم اون...😂

بخدااااا اصلا تا این شعری که گذاشتی و خوندم یا خاطره هام افتادم 😂😐

پاسخ:
واااییی🙈 معذرت

خدانکنه عزیزدلم❤😍

گریه هویجوری😝😅

الکی😅😂😝

پاسخ:
خوبه خداروشکر:))

جدید که نیست این شعر . 

برا سه سال پیش هست . 

البته اونموقعه ااستاد نظری ینطور نوشته بودن مطلع غزل رو 

 

موج عشق تو اگر شعله .......

پاسخ:
سلام
منظور من از جدید بودن این نیست که اقای نظری تازه شعر رو سرودن، منظور من اینه که یه شعر دیگه ای از فاضل نظری رو آوردم تا بخونم، چون قبلا شعر فاضل نظری رو توی وبلاگ پست کرده بودم

منظور کسی که  اون تیکه وای اگر کار من وعشق به فردا بکشد چیه

پاسخ:
نمیدونم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی