ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
شنبه, ۶ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۳۷ ب.ظ

تا حالا فک کردی چجور ادمی هستی؟؟؟

سلام سلام، صدتا سلام

تا حالا شده از یه زوایه دیگه به عیبتون نگاه کنید؟ مثلا تا حالا شده به اون عیب به عنوان یک نقطه قوت نگاه کنید؟
داستان از اینجا شروع میشه که من اصلا استعداد چاقی ندارم! لاغرم کلا، از همون بچگی تا الان یه دختر لاغرم که وزنم اصلا از چهل و هشت یا نه بالاتر نرفته:) به این خاطر از دور و اطرافم خیلی جملات تحقیر امیزی شنیدم! تا خانومای فامیل منو میبینن با یه حالت ریشخندی به مامانم نگاه میکنن و میگن این دخترتم انگار اصلا چیزی تو خونه نیست که بخوره! یا دختر تو چرا انقدر لاغری نکنه خدایی نکرده مریضی چیزی داری؟ خلاصه جونم براتون بگه به حالت های مختلفی این لاغری رو عین یه چماق دراوردن و به سر و روم میکوبیدن! لاغری برای من مثه یه حساسیت دراومده بود و همیشه خدا به عنوان یه عیب نگاهش میکردم. ارزومم این بود که بتونم کمی وزنمو بالاتر ببرم و چاق بشم!!!!! در این حد حرفای اطرافیان روی زندگیم تاثیر گذاشته بود که یکی از ارزوهام چاقی بود:)))))
و سر همین لاغری هم همیشه خدا اعتماد بنفسم پایین بود.
خلاصه یه روزی واسه ازمایش خونم به ازمایشگاه رفتم و خانومی که قرار بود ازم خون بگیره تا منو دید چشاش گرد شد و چند بار سرتاپامو نگاه کرد...
از خجالت قرمز شده بودم اون لحظه، یه لبخند کج و کوله ای زدم و نگاهش کردم، فهمیدم از تیپم انقدر تعجب کرده وصد درصد تعجبش از لاغریم بوده!
یهو نزدیک تر شد و اومد جلو و با یه حالت هیجان انگیزی گفت وااااایییی دختررر تو چقدر خوشتیپی!
اگه بخوام راستشو بگم اون لحظه خیلی جا خوردم از این حرفش..!با خودم چیزای دیگه فکر کرده بودم ولییی....
بهم اشاره کرد که بشینم تا از من خون بگیره و در همون حال شروع کرد به سوال پرسیدن. که چه رژیمی میگیرم یا چه ورزشی انجام میدم و من انگار از فضا اومده باشم فقط نگاش میکردم و جوابش رو میدادم. وقتی فهمید همینطوری لاغرم و نه ورزشی کردم و نه رژیمی میگیرم، با غبطه گفت خوش بحالت ، تیپ منو میبینی؟ با هزار جور ورزش و رژیم تونستم خودمو اینجور نگه دارم بعد تو انقدر خوش شانسی که همینطوری عین مانکنا هستی!
من واقعا نمیدونستم چجور ازم خون گرفتن، چجور ازشون خداحافظی کردم فقط جزء به جزء حرفاش توی سرم تکرار و تکرار میشد و خیلی خیلی احساس خوبی نسبت به خودم داشتم.
شب که شد جلو اینه وایسادم و به تیپ خودم نگاه کردم ولی این بار از زاویه دید اون خانوم مهربون به خودم نگاه کردم و واقعا گفتم دخترررررر تو همچینم بد تیپ نیستیااا، اتفاقا خیلیم خوبی!
و این شد که دیگه به لاغریم به چشم یک عیب یا نقص نگاه نکردم و با خودم گفتم که این یک نقطه قوتیه که انقدر به شکل یه عیب نگاش میکردی و هی بزرگش میکردی!
و در اخر میخواستم بگم خیلی بده ادم بعضیا رو با حرفاش تحقیر کنه! حالشو بد کنه
حرفا واقعا کشندن، تو دنیایی زندگی میکنیم که حرف بیشتر از چیزای دیگه ادم کشتن! حالا که نمیتونیم جلوی زبونمون رو بگیریم ، پس چیزایی بگیم که خوب باشن، سعی نکنیم زبونمون رو به مار تبدیل کنیم و هی راه به راه به ادمایی که از کنارمون رد میشن نیش بزنیم. چون زمین گرده و خیلی زود نتیجه کارمون بهمون برمیگرده!

برای اخرین حرف میخوام بپرسم، تا حالا فکر کردی چجور ادمی هستی؟؟؟؟
عصر زمستونیتون بخیر🌸

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۶
لیلا هستم

نظرات  (۷)

اولا که سلام سلام

کم پیدا !!!!!!

 

جاداره یه چند تا بد و بیراه بگم

اخه کسی که خدادادی لاغره دیگه چرا باید غم هیکلش و داشته باشه !

من یه دونه برنج بخورم یهو چاق می شم  /:

خداوندا !!!!

 

 

پاسخ:
سلام زری قشنگم خوبی
چقدررر دلم برات تنگ شده بود بخدا
این مدت کلا درگیر کارای نقاشیم بودم، برای همین نبودم عزیزم
اره دیگه بعضیا ام مثه من میتونن اینطوری احمق بشن و تحت تاثیر حرفای مردم قرار بگیرن:(((
ولی دیگه برام مهم نیست حرفاشوت

دقیقا شبیه گذشته من 

خیلیا بهم می گفتن لاغری . ۵۲ کیلو بودم. رفتم باشگاه 

از همون روز اول همه از اندام من خوششون اومد

ولی من می خواستم بشم ۶۰. تا بقیه نگن لاغری

 

ولی متاسفانه بعد از ۸ ماه باشگاه رو کنار گذاشتم و بعد چاق شدم الان ۶۵ کیلو شدم 

کم می خورم تا چاق نشم

البته سه کیلو اضافه وزن دارم

حتما همین وزن بمون. من خیلی دوست دارم وزنم مث گذشته بود 

پاسخ:
سلام
مرسی از اینکه نظر دادی:))
اره واقعا!گاهی بخاطر حرف مردم زندگیمون رو خراب میکنیم -_-
چشم سعی میکنم دیگه به حرف کسی گوش ندم

نقاشیییی *_*

 

میتونین عکسش و بفرستبن ؟ :")

پاسخ:
اره عزیزمم😍😍تازه نقاشی رو شروع کردم و تقریبا دوماهه دارم کلاس هایپر رئال میرم و ترم دومم
یه پیج زدم و نقاشیامو اونجا میزارم،البته هنوز نقاشیای اصلیم رو نزاشتم😂فقط اینارو دلی میکشم و میزارم
اگه اینستا داری این ایدیمه lleila.art
اگه اومدی حتمااا بهم بگو خوشگل خانوم😍اگرم اینستا نداری، میتونم جاهای دیگه برات بفرستم

سلاممم لیلا جونم؛)❤

خوبی عزیزم؟😍❤

 

توهم مثل منی پس:)

هم دردیم:) منم استعداد چاقی ندارم واز وقتی یادم میاد لاغرم:/

خودمم کُشتم چاق بشم ولی هنوز نشدم:/

 

منم مثل تو زیاد شنیدم وای خیلی لاغریو...

ولی خب همیشه درکنارشم بازم بودن ادمایی که میگفتن خوشبحالت مانکنی وخوش تیپیو وای خوشبحالت چقد بقلی وفسقلی وادم دوست داره بچلونتتو.....:)

ولی بااین حال باز انگار اثر حرفاوانتقاد منفی بیشتره:/

 

من هنوز ذهنم درگیر لاغریمه ومیخوام چاق بشم:)))

 

درمورد سوالتم آره من همیشه به اینکه چجور آدمی هستم فکر میکنم وبیشتر ازهمه هم خودمو نقد میکنم:))

پاسخ:
سلااام محیااا
خوبی عزیزدلم؟؟
نبودی فک کنمااا، چون چن بار اومدم وبلاگت رو بخونم و هی میزدم برام باز نمیشد!
وااای امان از ما:)))
ولی همش بخاطر دید اطرافیان ماعه که انقدر نسبت به خودمون بدبینیم 
مهیا واقعا دلم برات تنگ شده بود

قربونت خوبم به خوبیت:)❤

 

عزیزم:(:💖 آره یه سه ماهی نبودم:/

وب بود فقط پستارو غیرفعال کرده بودم:/))

 

بااجازه منم اینستات سر میزنم😁

ادوشی(نقاشی) خیلی دوست😍😍😍

انشاالله تواین زمینه بدرخشی😍

 

قربون دلت😍❤منم دلم برات تنگ شده بود کم پیدایی:)❤

من خودمم ننویسم ولی میخونمتون حتی اگه حال روحیم خوب نباشه که کامنت بذارم  یافعالیت کنم  ولی میخونمتون:)

پاسخ:
همیشه خوب باشی عزیزدلم
اره باز نمیشد وبلاگت
صاحب اختیاری خوشگلم😁😂
قربونت برم عزیزدلم، ایشالا
اره خیلی کم پیدا شدم محیا:(( همش بخاطر مشکلاتی که دارم، هروقت حال روحیم بد میشه اصلا نمیتونم حرف بزنم چه برسه به اینکه چیزی بنویسم. 
قربونت برم من، منم اینجورم😂گاهی وقتا حس میکنم روحم، میام و میخونم و میرم
۲۳ دی ۹۹ ، ۲۳:۰۹ خانوم لبخند

بابا خوشتیپ کی بودی تو ؟!

عصن ما لاغرا الان باید مانکن باشیم 

هرکی رو هم میبینی میگه دختر چرا انقد لاااغری بدون از حسودیش گفته ^__^

همانا کرونا چاق شدگان را دوست ندارد 😬

پاسخ:
خوشتیپ توو:)))
اره والا. 
درست میگی عزیزم<_> اصن ما خیلی خوبیم
گفتی کرونا یاد یه چیز افتادم
هرکی کرونا گرفته چاق میشه! باورت میشه؟
۲۵ دی ۹۹ ، ۲۱:۳۵ خانوم لبخند

نهه والا !

اینو دیگه نشنیده بودم از خودت در آوردی؟ 

میگم اینا که چاقن چربی دور ریه اشون بیشتره واسه همین خطرناکه براشون :(

پاسخ:
نه دیونه
همه کسایی که کرونا گرفته بودن اطرافم چاق شدن باورت میشه؟؟؟ واقعا هرکی کرونا گرفته بشدت چاق میشه
دلیلشم نمیدونم چیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی