ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴ ق.ظ

حال این روزهای ما....

یه مدت هست که دارم با خودم فکر میکنم، داشتن امید به زندگی تو این مملکت یه هنریه که هر کسی نمیتونه داشته باشه. اینکه برای خرید بری بیرون و با دهانی باز برنگردی خونه یه امر غیرممکن هست. هماهنگی دخل و خرج هم که اصلا نگم براتون. من علاقه زیادی از بچگی به نقاشی داشتم و هروقت که حوصله ندارم، یهو میبینم که کاغذ و مداد تو دستم هست و مشغول کشیدن چیزی هستم، به این خاطر تصمیم گرفتم که این علاقه رو جدی تر بگیرم  و برم کلاس تا یکم تخصصی ترش رو یاد بگیرم. خلاصه اونجا بهمون یه لیست از وسایلایی که باید بخریم رو دادن و منم با شوق و ذوق رفتم فروشگاه لوازم هنری تا وسایلامو بخرم. رفتن به اونجا همانا و رسیدن فکم به کف زمین همانا. واقعا میشه گفت پول خون باباشونو میخواستن. کسایی که دستی به سیاه قلم دارن میدونن که بیشتر کار این عزیزان با قلم مو هست. و خب قلم موها تو ست شیش تایی یا دوازده تایی هستن. و فک کنم نزدیک هفت هشت نوع ست قلم مو باید بخری. قیمت ستشون رو نمیگم، فقط میخوام بگم هفته پیش قیمت یدونه از این قلم موها صد و‌ده تومن بود! فقط یدونه!! حالا اگه بخوایی هفت هشت ست دوازده تایی و شیش تایی بخری چقد میشه!!!! حالا وسایل دیگر طراحی مثه مدادای مخصوص، انواع پاک کن ها، انواع کاغذو مقوا، محو کن ها و ذغال و‌غیره دیگه چقد میشه!! یعنی میخواستم بگم تو این کشور حتی دنبال کردن استعدادهاو علایقتم جزو محالاته و ما فقط محو تماشای زمین اومدیم:)))
دلم میخواد بیدار بشم و ببینم وضعیت قاراشمیش جامعه مون همش خواب بوده، کرونا خواب بوده،مرگ و میر فامیلامون خواب بوده، یه خواب ترسناک....

راستی وبلاگ بیان من خیلی وقت هست که خراب شده!  نمیدونم چرا!!! اصلان نمیتونم قالب رو عوض کنم، نمیتونم تصویر یا فایل صوتی بزارم وبلاگم!!! کلیییی اعصابم داغونه بخاطرش. من اصلا یه مدت زیادیه که وارد وبلاگم نشدم ولی الان که میخواستم یه عکس بزارم، نوشت از صندوق بیانی خود خارج شدید! آخه من چطور خارج شدم که خودم خبر ندارم! مشکل عوض نشدن قالب وبلاگ هم که از چهار ماه پیش داشتم:((

تو رو خدا اگه کسی خبر داره از این چیزا بهم کمک کنه

 

 

نظرات  (۳)

متاسفانه همینطوره حتی دنبال علاقه ت هم نمیتونی بری 

منم زیاد با این مشکل مواجه شدم 

اول که قالبت قشنگه که 😍 اما برای مشکلت مرورگرت رو عوض کن ، اگه از کروم استفاده میکنی ،فایرفاکس رو امتحان کن درست میشه احتمالا

پاسخ:
اولین چیزی که نظرمو جلب کرد اسمت بود:)))
خوشبختم لیلاجانم😍❤
منم دقیقا اسمم رو همین نوشتم! لیلا هستم:)
آره واقعا، باید فقط ببینیم و بگذریم
فدات بشم عزیزدلم 
آره از کروم استفاده میکنم. باشه چشم حتما امتحانش میکنم
مرسییی از راهنماییت❤

اتفاقا منم اسمت جذبم کرد 😁

از هر چیزه خودم خوشم نیاد ، به شدت عاشق اسمم هستم 😁

همه لیلا ها رو هم دوست میدارم 😂

یه وبلاگ داشتم تو بلاگفا به اسم لیلا leila.blogfa.com

خیلی تک و خاص بود چند نفر اومدن ازم خواستن آدرس وبلاگ رو بدم بهشون قبول نکردم دیشب رفتم دیدم بلاگفا وبلاگمو حذف کرده خیلییییییییییییییییی ناراحت شدم چون هنوز اطلاعاتم رو انتقال نداده بودم

پاسخ:
دقیقا همینطوره:)) منم عاشق اسمم هستم
ما خودشیفته‌های خودشاخ پندار رو‌نگاه کنا😂❤
خواهرم همیشه میگه به اسمت حسودیم میشه ،چرا باید همش واسه توآهنگ بخونن ولی واسه ما نه.
ای وااااای، چقدر بد!!!! خیلی ناراحت شدم
از بلاگفا خیلی بدم میاد، نمیدونم چرا واقعا:///

دقیقا /:

 

من بی خیال قلمو شدم با محو کن هم خودمو هم کار و نابود کردم...

ولی ارزون تر در اومد : دی

پاسخ:
ای واییی
آخه واقعا نمیشه:(((‌ چون به قول خودت کار خراب میشه
در مورد محو کن بگم که  استادمون میگفت چند تا روزنامه رو بپیچید دور هم، بعد رولش کنید وبا چن تا چسب محکمش کنید، اینطوری یه محو کن درست میشه:)) خودم امتحانش نکردم تاحالا ولی خب یه راه حل بود^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی