ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶ ب.ظ

پر قدرت برمیگردم

این روزا دیگه کامل توی افسردگی و درماندگی خودم غرق شدم. اصلا دلم نمیخواست این پست رو بزارم و از حالم بگم. مگه مردم کم غم و غصه دارن که حالا هم بشینن و قصه ی افسرده شدن من رو گوش بدن. ولی یه حسی بهم می گفت این روزتو ثبت کن. برای چی؟! خودمم نمیدونم.....

وقتی این وبلاگ رو باز کرده  بودم خیلی دلم میخواست این وبلاگ پر از انرژی و حس مثبت باشه. دلم میخواست هرکی وارد وبلاگم میشه لااقل یکی دو ثانیه حس خوب بهش دست بده. ولی متاسفانه نتونستم اون فکرمو اجرا بکنم و همونطور تو قالب فکر باقی موند. الان دقیقا یجوری شدم که مامانم تا بزور برای غذا خوردن بلندم نکنه اصلا از تختم بیرون نمیرم!!!!! دلیلش چیه؟! بازم نمیدونم.....

دلم میخواد از نو شروع کنم ولی نمیتونم. انگار به دست و پاهام زنجیر وصل کردن و نمیزارن از جام بلند شم. حس خواب الودگی و رخوت دیگه خسته م کرده. میخوام این رویه ی زندگیمو تغییرش بدم ولی زورم نمیرسه بهش! این روزا خودمو خیلیی ضعیف حس میکنم. خیلییی زیاد. و این حس خیلی اذیتم میکنه. منی که پر از انرژی و اعتماد بنفس بودم الان انگار به من یه سوزن زدن و کلا پنچر شدم. 

 

+ببخشید اگه وبلاگ هارو نمیخونم یا کامنت نمیزارم. الان اصلا حوصله ی خودمم رو ندارم چه برسه به خوندن مطالب و گشت و گذار توی وبلاگ ها. میام بزودی ولی ایشالا پر از انرژی بیام:)

 

+امشب قراره بریم مهمونی و من خیلی سردرگمم. الان تو فکر اینم ک واقعا چی بپوشم:)))

 

+مواظب خودتون باشین دوستای گلم♡

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۹
لیلا هستم

نظرات  (۱۳)

:)

امیدوارم خیلی سرزنده تر از قبلت برگردی...

 

پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم از لطفتون:)))

عزییییزم:(

کاملاً درکت میکنم.....

امیدوارم شادو باحال خوب برگردی😍😘😘😘

 

مهمونی خوش بگذره😉

پاسخ:
قربونت بشم من.
مرسی مهربون:) جای شما خالی

مانتو مشکی جوراب مشکی شال مشکی بپوش

پاسخ:
چشم حتما:)))

سعی کن بهش فک نکنی ...چی تو دنیا حالتو خوب میکنه؟؟آشپزی ؟کتاب خوندن؟درس خوندن؟هرچییییییییییی...کافه رفتن.....انجامشون بده و سعی کن شده حتی ساعتی بهش نکن درست میشهیا اگه درست نشه بهتر میشه!

پاسخ:
مشکل اینجاست که هرکاری میکنم لاز تو همون حال قبلم! درست نمیشم اصلا. واسه همین سردرگمم

سلام عزیز

گاهی اوقات این حس پیش میاد ولی مطمئنم زود از دستش خلاص میشی‌. چون دوستانی داری که چشم انتظارتن...برگرد زود زود... 

 

پاسخ:
سلام عزیز دلم
 ایشالا ک زود خوب شم. من فدای شما دوستای خوبم بشم:)

سلام لیلا خوبی؟

همه ما گاهی دچار این احساس میشیم کیه که بتونه ادعا کنه که همیشه شاد و سرزنده و پر انرژیه؟

هر کی ادعا کنه چرت و پرت محضه گفته.

فقط باور داشته باش که تموم میشه، ممکنه زود زود تموم شه یا یه چند وقت دیگه زمان ببره ولی تموم میشه اگه بخوای.

ولی میدونی چیه لیلا؟

اگه ندونی دلیل واقعی این احساست چیه نشونه خوبی نیست.

پس بگرد دنبال دلیلش. 

چون حتی اگه یه چند وقت دیگه هم حالت خوب شه باز هم ممکنه تکرار بشه.

البته این هم بگم که اصلا و به هیچ عنوان پیدا کردن دلیلش راحت نیست. 

مهم هم نیست فقط تو تلاشتو بکن

 

امیدوارم که موفق باشی و بتونی به اون انرژی و انگیزه ای که دنبالشی برسی (اگه دنبالش باشی بهش میرسی حتما)

پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم 
شما چطورین:)
چقدر قشنگ حرف زدیدシ 
متاسفانه من اصلا دلیل این حالم رو نمیدونم. هرکاری هم میکنم نمیفهمم چرا اینطوری میشم. خیلی حس بدیه! انگار توی فضایی معلق شده باشی و هر چقدر دست و پا بزنی فایده ای نداشته باشه. 
خیلی دوس دارم به حالت قبلم برگردم. ولی سخته.....

این حس میره ، همونطو که همه حسای خوب و بد زود تموم میشن :)) 

دعا میکنم برات که الهی زود بهترشی :) 

 

پاسخ:
درسته میره ولی خیلی دیر...
قربونت بشم من ابجی مهربونممم:)

زندگی مثل جاده اس،وگاهی جاده زندگی سخت و خشک و کسل کننده اس

الهی زود حال دلت خوب بشه و با انرژی واسمون بنویسی

یادت باشه چه حال و حس خوب و جه حس و حال بد ،زودگذره و میگذره.

 

پاسخ:
دقیقا....
قربونت بشم من بهامین مهربونم.
چشم:)

منتظر برگشتت هستم...

پاسخ:
مرسی:)

آموزش آشپزی در هلوکوک!

holoocook.blog.ir

سلام خواهر گلم ببخشید که نبود !

ولی کاملا این حالت رو درک میکنم :(

پاسخ:
سلام جون دلم..
قربونت بشم این چ حرفیه
میدونم درکم میکنی ابجی:(
مرسی ک هستی

انشالله

--

تراریوم

سلام لیلا خوبی خواهری یه اعلام حضور کن خب بدونیم اوضاع حالت چجوره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی