ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۳۳ ب.ظ

شعر فاضل نظری_کتاب ضد

 

 

مرگ در قاموس ما از بی وفایی بهتر است
در قفس با دوست مردن از رهایی بهتر است


قصه ی فرهاد دنیا را گرفت ای پادشاه
دل به دست آوردن از کشور گشایی بهتر است


تشنگانِ مِهر محتاج ترحم نیستند

کوشش بیهوده در عشق از گدایی بهتر است


باشد ای عقل معاش اندیش، با معنای عشق 

آشنایم کن ولی نا آشنایی بهتر است


فهم این رندی برای اهل معنا سخت نیست

دلبری خوب است، اما دلربایی بهتر است


هر کسی را تاب دیدار سر زلف تو نیست

اینکه در آیینه گیسو می گشایی بهتر است


کاش دست دوستی هرگز نمی دادی به من
« آرزوی وصل » از « بیم جدایی » بهتر است

 

#فاضل نظری

 

    + این شعر از کتاب ضد هستش. عاشق این شعرم. خواستم یکم امروز فضارو شاعرانه کنم😶😂
    +اینم نسخه ی ضبط شده س با صدای بنده😑😶 چون یکی از بچه ها گفته بودن که من شنیدن شعر رو به خوندنش ترجیح میدم. واسه همون صدامو ضبط کردم.
    +کسایی که خوندن رو ترجیح میدن صدارو باز نکنن😑😂 بعدش نیان نگن از صدات خوشم نیومد.
     
     

    +دیگه اگه صدام اذیتتون کرد ناراحت نشید. بیشتر تمرکزتون رو به متن شعر بدید😊

    نظرات  (۹)

    ای جانم این صدای قشنگ لیلا خانم خوشگل بود 😍

    عزیزم همیشه بدرخشی

    پاسخ:
    وای فدات بشم ابجی😂🙈🙈🙈
    از خجالت شرشر دارم عرق میریزم😅
    نمیدونم با چه اعتماد بنفسی صدامو گذاشتم😐😂
    هی میخوام پستو پاک کنم باز دستم نمیره

    میکوشمتا درمورد خواهر من چنین نگووووو باشه بازم بذار عزیزم بخدا منم ترغیب کردی بذارم

    پاسخ:
    چشم حتما😂😂مگر اینکه تو گوش بدی و تو تعریف کنی😅
    ارهههه😍تو هم بزار. از صدات فیض ببریم😍

    چه شعر قشنگی بوددد❤❤❤

    عزییییزم  لیلاجون😍😍😍😍

    از ویسو صدالذت بردم😍😚

    دوست دارم صداها رو بشنوم حس نزدیکی بیشتری میکنم حس خوبی داره😍

    پاسخ:
    اره شعرای فاضل نظری خیلییی خوبن😍😍
    عشقی عزیز دلم
    وااای صدام🙈😂خجالت میکشم وقتی یکی از صدام میگه😶
    اره دیگه هر وقت شعر گذاشتم حتما میخونمش و میزارم.
    اعتماد به سقفو حال میکنی😂😂

    اره منم شعرای فاضل نظری رودوس دارم:)

     

    آره بخون حتما 😉😉

    اعتماد به سقف نیست

    صدا آرومو خوبی داری عزیزم😍

    پاسخ:
    فدات بشم من عسلم😘😘

    خدانکنه عسلم😍😘

    پاسخ:

    عزیزم

    صدای ناز و قشنگت😘 عالی بود عزیزم

    پاسخ:
    فدای تو بشم من بهامین عزیزم😍😍😍😍
    گوشات ناز و قشنگ شنیده عسلم وگرنه صدام که هیچی نیست😘😃

    هم شعر فوق العاده بود و هم خوندنت.

    بالاخره بعد این پستت علاقه مند شدم که برم و ضد رو شروع به خوندن بکنم

    «غم خوار من به خانه غم ها  خوش آمدی      با من به جمع مردم تنها خوش آمدی»

    پاسخ:
    خیلیییی ممنونم😅
    افرینننن. بخون چون واقعا شعر های اقای فاضل نظری فوق العاده س
    امیدوارم از خوندنش پشیمون نشی😊 ک مطمئنم نمیشی

    سلام

    شعر عالی و خوانشش هم عالی تر

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خوش اومدی
    عالی نگاهته😍😍مرسی که خوندی و گوش دادی

    🌷

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی