ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۱۳ ب.ظ

دانلود اهنگ از عشق بگو_رضا بهرام

 

 

دلداده ی توأم، رؤیای هر شبی…●♪♫
عاشـق نمی شـــدم…●♪♫
عاشق شدم، ببین!●♪♫
رفتی از کنارم امّا، رفتنت پُر از معمّا… حیف…●♪♫
گفتمت از عشق و باور، گفتی از نگاهِ آخر! حیــف…●♪♫
راحت از این دل مرو، که جانم میرود●♪♫
هر کجا روانه شوم، صدایت می زنم…●♪♫
جانِ من رها به سوی تو شد ●♪♫
نگاهِ من، اسیرِ موی تو شد!●♪♫
دل به دریاها بزن…●♪♫
از عشق بگو، زیبای من!●♪♫
به هر کجا روی، کنار توأم…●♪♫


جانِ جانانم تویی!●♪♫
زیبــا تویی..! رؤیا تویــی..!●♪♫
قسم، به جانِ من قسم! نـــرو…●♪♫
چشمــانش، دار و ندارم بــود… دار و ندارم کـو؟●♪♫
من دل بستم، به آن که دلدارم بود… دلبرِ نازم کــو؟●
دل به دریاها بزن…●♪♫
از عشق بگو، زیبای من!●♪♫
به هر کجا روی، کنار توأم…●♪♫
جانِ جانانم تویی!●♪♫
زیبــا تویی..! رؤیا تویــی..!●♪♫
قسم، به جانِ من قسم! نـــرو…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

رضا بهرام از عشق بگو

 

 

عاشق این آهنگم:) انقد دوسش داشتم که نمیخواستم وبلاگم ابن اهنگو نداشته باشه. شاید این آهنگ رضا بهرام رو شنیده باشید. اگرم نشنیده بودید پیشنهاد میکنم گوش بدید، فوق العاده س:)

نظرات  (۵)

من اینوانقدگوش میکردم😢

منم خیلی دوسش دارم....

پاسخ:
خیلی خوبه مگه نه:)

آرهههه عالیه؛)

پاسخ:
=))
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۴:۱۹ مُسـافِــ ــری از دیار بی کسی

خیلـــی خوبــه میخونه 

صداش عالیه حرف نداره

پاسخ:
اصن یه وضعی:)

خیلی قشنگه این آهنگ،من آهنگ دیوانه رو هم دوست داشتم،این دوتا اهنگ رضا بهرام حرف ندارن!

پاسخ:
آره کلا آهنگای رضا بهرام خیلی قشنگن
آهنگ شبهای بعد از تو‌فوق العادس، چقدر با این آهنگ شبها و روز ها گریه کردم:((

وای چ قشنگههههه=))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی