ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۴۹ ب.ظ

بعضی ادما از دور خوبن!

 

 

تا یه مدتی کلا ذهنم درگیر یه فکرایی بود. فقط فکر میکردم و حسرت میخوردم. اونم این که چی میشد  خودمون میتونستیم ادمای اطرافمونو انتخاب کنیم؟! مثلا خیلی از ادمهایی هستند که می بینیمشون و با خودمون میگیم چی میشد این با من نسبت نزدیک داشت؟ چی میشد این دوست من میشد؟ مثلا با خیلیا توی فضای مجازی اشنا میشدیم و این غریبه گاها از صد تا اشنا اشناتر میشد با ما. اونقدری که از تمام جیک و پوکمون خبر دار میشد. با اون راحت بودیم و با خودمون میگفتیم ای کاش همین ادم توی واقیعت هم پیش ما بود!  تا اینکه اونروز با مستانه ی عزیز در این مورد حرف زدیم. ایشون یه حرف جالبی زدن جوری که تمام باورام متزلزل شد. و حتی دیگه فکرشم به سرم نزد.

اون بهم گفت همه ی ادما از دور خوبن! تو از کجا میدونی اونی که از دور میشناسیش ادم خوبی باشه. 
چقدر حرفش خوب و به جا بود! واقعا بعضی از ادما فقط از دور خوبن. کمی که فکر کردم دیدم بار ها برام پیش اومده بعضی هارو اصلا هیچ شناخت قبلی نداشتم. ولی توی ذهنم یه ادم دیگه ای تصورش کرده بودم. با خودم میگفتم چی میشد که خدا بجای این ادمای اطرافم همچین کسی رو قرار میداد. و بعدش یه اتفاقی می افتاد و ما با هم اشنا میشدیم و با کمی نشست و برخاست میفهمیدم ای بابا! این همونی که نشون میداد نبود. همونی که تو ذهنم تصورش میکردم نبود. یا بارها پیش اومد با کسایی دوست میشدم. با خودم بارها پیش می اومد با کسایی دوست میشدم. با خودم میگفتم اخه چرا خونه هامون بهم نزدیک نیست. چرا نمیتونیم همیشه همو ببینیم ولی یه سری اتفاقات که می افتاد تازه میفهمیدم چه بهتر که نزدیک هم نبودیم. لپ کلام اینه که اگه شما هم مثل من هستین این افکارو از خودتون دور کنین. بعضی از ادمها خیلی پایین تر از چیزی هستند که تو ذهنمون ساختیمشون. زیاد بزرگشون نکنید. و زیادم تو حسرت داشتنشون نباشین. به همین ادمای اطرافتون راضی باشین و سعی کنید در کنار هم لذت ببرید. تو همین فضای مجازی با خیلیا برخورد میکنیم از خیلیا خوشمون نمیاد و  خیلیا هم ناخوداگاه به دل میشینن. ولی همه ی اینا فقط توی مجازی هستش. و توی حقیقت شاید یک صدمشون واقعیت نداشته باشن. دیدین بعضیا زیادی مهربونن؟! همیشه با خودت میگی یعنی یه ادم چقدر میتونه انقد خوب باشه. ولی اینو نمیدونی بعضی ادما فقط از دور خوبن......!

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۴

نظرات  (۶)

۱۴ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۰۲ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

بعضی آدما همه جوره خوبن ولی فرفری! :(

پاسخ:
جانم؟
ببخشید متوجه حرفت نشدم:/

لیلا جون  سلام 

انگار داشتنی از قلب من حرف میزدی یادم ۵ سال آرزو داشتم با فلانی دوست شم و وقتی شرم بعد از ۴ سال رفاقت زد پشت کمرم......

راستش بنظرم خودمون واقعا نمی دونم چی به صلاح مون هست یا نیست  و بهتر بازم به خدا فقط توکل کنیم و بس . راستش این روزا به این نتیجه رسیدم به هیچ کس جز خودم  اعتماد نکنم .

همه آدما از دور قشنگ 😉

پاسخ:
سلام عسلم
دقیقا عزیزم! هر چی خدا خودش برای ما درنظر گرفته بهترین بوده بدون شک!
 درست ترین کارو داری انجام میدی گلم! تو این دوره نباید به کسی اعتماد کرد 

سلام لیلا جون😍

برامنم پیش اومده متاسفانه

کسایی بودن که از دور خیلی برام دوست داشتنی بودن وقتی باهاشون دوست شدم دیدم خیلی فرق دارن وحتی ضربه زدن بهم....

ولی بنظرم همه آدما اینجوری نیستن

توهمین مجازی خودم دوستایی دارم وپیدا کردم که هرچی صمیمی شدم به وجود خوبشون بیشتر پی بردم خیلی بهتراز چیزی که نشون داده میشد :)

پاسخ:
سلام عزیز دلممم
اره منم بالاگفتم بعضیا! نگفتم همه که:)
درسته بعضیا واقعا خیلی خوب هستن و عین یک فرشته میمونن! ولی بعضیا فقط از دور خوبن!

آله آله درست میگی😘

من خنگولی بازی دراوردم:)))

پاسخ:
ای بابا:)
اینجوری نگو خوشگلم. تو تاج سریシ
۱۵ شهریور ۹۸ ، ۰۷:۳۷ همطاف یلنیـــز

سلام سلام

.

پس شد همون مَثَل قدیمی " دوری و دوستی" :))

پاسخ:
اره! بنظرم همونطوری بهتره:)

کاملا باهات موافقم. وقتی تو دنیای واقعی پیش میاد که یکی به نظرت خوبه ولی وقتی بیشتر می‌شناسیش می‌بینی اونی که تو ذهنت ساختی نبوده، دیگه چه برسه به مجازی. ولی باید اعتراف کنم خودمم گاهی درگیر این قضیه میشم هنوز :)) با این تفاوت که دیگه زیاد جدیش نمی‌گیرم.

پاسخ:
دقیقااا!! 
همه فک کنم تجربه ش کردن.  حالا خوبه جدیش نمیگیری! من کلا تا یه مدتی درگیر میمونم:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی