ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۳۶ ب.ظ

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را_ویس

 

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را

 

منم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد

غزل و عاطفه و روح هنرمندش را

 

از رقیبان کمین کرده عقب می ماند

هر که تبلیغ کند خوبی دلبندش را

 

مثل آن خواب بعید است ببیند دیگر

هر که تعریف کند خواب خوشایندش را

 

مادرم بعد تو هی حال مرا می پرسد

مادرم تاب ندارد غم فرزندش را

 

عشق با اینکه مرا تجزیه کرده است به تو

به تو اصرار نکرده است فرایندش را

 

قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را

 

حفظ کن این غزلم را که به زودی شاید

بفرستند رفیقان به تو این بندش را 

 

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر

لای موهای تو گم کرد خداوندش را

 

 

اینم ویس این شعر

 

 

+امروز خواهرم به من گفت که برم شعرهای کاظم بهمنی رو بخونم. خیلی تعریف کرد ازش. قبلا اسمشو شنیده بودم ولی اصلا شعرش رو نخونده بودم. ولی امروز که شعرش رو خوندم واقعا عاشق شعر هاش شدم:)

دیگه طاقت نیاوردم و گفتم که شعرش رو براتون بزارم. واقعا شعر هاش پر از احساس هست. 

+پیشنهاد میکنم از خوندن شعرهاش غافل نشین!

+شبتون پر از ارامش♡

 

نظرات  (۸)

بعد ساعتها نگاه و ذوق و ترس و شرم و شک
انتظار یک تبسم انتظار کوچکی ست

کاظم بهمنی 

......

واقعااااا شعراش خوبن ...مرسی از این پیشنهاد عالیت❤

پاسخ:
واای خدا عجب بیتی:))
اره خیلی خوبن. فدای تو بشم ابجیم

لیلا خـــــــوبی عزیزم💙

پاسخ:
فدای تووو عزیز دلمم:)
تو چطوری؟!
نبودی یه مدت دلم تنگ شده بود برات
۱۲ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۳۵ ❦ مـَردُمـَکــ ❧

کاظم بهمنی وااقعا عالیه

 

سجاد رشیدی پور هم یه مجموعه شعر داره اونم قشنگه

آثار حامد عسکری هم قشنگن

 

شاعرای معصر خوب زیاد داریم ^-^

پاسخ:
تا حالا شعر های سجاد رشیدی رو نخوندم. ولی تو اولین فرصت میرم سراغ شعر هاش. 
اره شعرهای حامد عسکری رو خوندم و دوسش داشتم.
موافقم خداروشکر شاعرای خیلی خوبی داریم:))
۱۲ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۳۷ ❦ مـَردُمـَکــ ❧

وووی صداااشو 😍😍

 

پاسخ:
خیلی ممنونم عزیزممممシシ

توهمانی که دلم لک زده لبخندت را❤

فوق العاده اس اشعارش

پاسخ:
خیلییی:))
۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۱۰ ❦ مـَردُمـَکــ ❧

آره بخون. غزلهای قشنگی داره

من کتاب <حتی به روزگاران>ش رو دارم. خیلی لطیفه شعرهاش

 

بازم برامون شعر بخون^-^ 😍😍😍

پاسخ:
وااای مرسی از پیشنهادت ابجی جانم:))
چشم حتماااا. خیلی خوشحالم که دوستش داشتیシ

شعر زیبا و با احساسی بود؛ سیوش کردم! 

پاسخ:
زیبا نگاهتونه:)))

کاظم بهمنی 

.

علی صفری 

سید تقی سیدی 

طالب املی 

سید سعید صاحب علم 

سعید بیابانکی

این ها هم شاید خوشتون بیاد

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم از معرفی تون، خیلی خوشحال شدم مرسی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی