ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۰۵ ب.ظ

دنبال کردن یا نکردن؟

زمانی که برای اولین بار میخواستم وبلاگ بزنم هیچوقت فکر نمیکردم توی دنیای وبلاگ نویسی هم یه سری به دنبال جذب فالور یا همون دنبال کننده باشن. و چشمشون دنبال زیاد کردن تعداد عددای باکس فالوور باشه. وقتی وبلاگ باز کردم و یه مدت که گذشت از پیام های خصوصی که دریافت میکردم تازه دوهزاریم افتاد که ای دختر کجای ماجرایی! اینجا هم دقیقا مثه اینستاس. فالوت میکنن تا فالوشون کنی. درحالی که نه محتوای وبلاگت رو میخونن و نه میدونن تو کی هستی و نه میدونن تو چی مینویسی.
بار ها دیدم یه سری وبلاگ نویس ها دنبالم کردن ولی وقتی دیدن متقابلا دنبالشون نکردم منو قطع دنبال کردن زدن. بعد چند روز باز کارشون رو تکرار میکردن و باز وقتی میدیدن دنبال نمیکنم، باز....
واقعا اگه بخوام این عمل رو تو یه حرف بگونجونم باید بگم که کارتون خیلی زشته!! فارغ از اون من فقط کسایی رو دنبال میکنم که محتوای وبلاگشون رو دوس داشته باشم. شخصیتشون رو دوس داشته باشم. ترجیح هم میدم کسایی دنبالم کنن که حداقل محتوای منو بخونن. اصلا بخونن واقعا چی مینویسم.


اینکه شما از زمانی که وبلاگ باز کردم تا همین امروز هی منو دنبال میکنید و دوباره قطع دنبال میکنید من نه تنها وبلاگ شمارو دنبال نمیکنم و محتواتون رو نمیخونم ، بلکه با خودم میگم چه ادم مریضی! قطعا اگه توی وبلاگ اپشن بلاک کردن بود خیلی وقت پیش ها بلاک میکردم تا سروکله ش توی وبلاگم پیدا نشه. بارها اتفاق افتاده کسی وبلاگم رو دنبال کرده و رفتم وبلاگش رو دیدم اگه ازش خوشم نمیومد بدون هیچ خجالتی دنبال نمیکردم ولی اگه میدیدم طرف واقعا خوب مینویسه و من نوع محتواش رو دوس دارم دنبالشون میکردم.
از همینجا هم اعلام میکنم هر کسی که دنبالشون کردم و فک کردن باید متقابلا دنبالم کنن و دچار رودروایسی شدن بهشون میگم با خیال راحت انفالو کنید چون این  من بودم که تصمیم گرفتم  محتوای وبلاگ شما رو بخونم، و شما مجبور به دنبال کردن و خوندن محتوای وبلاگ من نیستید.
باور کنید توی وبلاگ نویسی همه چی به تعداد فالور شما بستگی نداره. بارها دیدم تعداد دنبال کننده های یه وبلاگ بیش از دو هزاره ولی طرف یه بچه به تمام معناس و محتوای وبلاگش از نظر من یه مشت چرت و پرت بوده. ولی بارها دیدم یه وبلاگ هایی تعداد دنبال کننده هاشون زیر پنجاه بوده و محتوای وبلاگشون سرتاسر اموزنده بود برای من. برای همین هروقت وارد وبلاگی میشم هیچوقت به تعداد دنبال کننده های اون دقت نمیکنم. میرم و محتواش رو کلمه له کلمه میخونم و میبینم این ادم کی هست. 
در اخر هم باید بگم من گاها نیستم. گاها هستم ولی نمینویسم. دوس دارم فقط کسایی دنبالم کنن که دوس داشته باشن حرفای منو بخونن نه کسایی که صرفا برای جذب فالور میان و دوس دارم فقط کسایی رو بخونم که چیزی برای گفتن داشته باشن نه کسایی که صرفا برای پز دادن اومدن اینجا.

ولی چه دنبال در دنبالی بود این متن:))))

دوستون دارم

نظرات  (۸)

سلام

  آدم مریض همه جا هست. مریض هایی که نفیس کشیدنشون هم برای جذب فالوور هست.

 برای وبلاگ بنده زیاد پیش اومده که میان یه مدت فالو می‌کنند و بعد که می‌بینند فالو نشدن آنفالو می‌کنند.

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم از نظر باارزشتون
واقعا بنظرم زشت ترین کاری هست که ادم میتونه انجام بده

البته زشت نمیشه گفت. به نظرم عبارت (احمقانه) مناسب‌تره.

پاسخ:
درسته
من میخواستم برای یکی از پست هاتون که خیلی جالب بود برام کامنت بزارم ولی باکس پیام وجود نداشت برام:(((
۲۹ دی ۹۹ ، ۰۴:۰۱ توکــا (:

لیلا این پستت واقعا حرف دل خیلیا بود !همیشه تعدادی رو دنبال میکردم که بتونم بخونمشون نه صرفا باکس دنبال کننده هام زیاد بشه !بوده که دنبالم کردن ولی دنبالشون نکردم !ولی بوده بقول تو شخصیتشون اینقدری برام جذابهکه بودنم چی مینویسن

 

پاسخ:
اول میخواستم بنویسم ولی باز منصرف شدم. اما وفتی دوباره سروکله همون وبلاگایی که دنبال فالور بودن پیدا میشد اعصابم بهم ریخت گفتم بنویسم:((

سلام

اسم پست را بفرمایید تا خدمتتون باز کنم. باعث خوشحالی بنده است نظر شما.

پاسخ:
مرسی
البته همه پستاتون جالب بودن ولی این مطلبتون خیلی برام جالب بود میخواستم نظر بدم
http://negashtan.blog.ir/post/133

۲۹ دی ۹۹ ، ۰۹:۴۹ یاسمن گلی:)

حرفتون درسته همه جا این دسته افراد پیدا میشن 

پاسخ:
اره متاسفانه
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۲۵ یگانه دخت

:))دقیقا حتی بارها و بارها منو لغو دنبال کردن و از دوباره دنبال کردن که اسمشون جز اول لیست باشه  تا بقیه وقتی وارد وبم میشن اواتارشون رو ببینن و دنبالشون کنن:/

برای همین منم قالبمو دست کاری کردم تا دیگه دنبال کننده های وبم معلوم نباشه

من مشکلی با این ندارم که کسی پر طرفدار بشه اما با این کارش داره از وبم سو استفاده میکنه و یک حسی به من  دست میده که اره وبم ارزشش در همین حده !

پاسخ:
سلام عزیزدلم
مرسی از اینکه نظر دادی
واااای خدای من باورم نمیشه!!!! تا این حد فک نمیکردم
یعنی واقعا اینکه تعداد دنبال کننده هاشون بالا باشه بهشون چه مدال افتخاری میخوان بدن! من دو ساله وبلاگم رو زدم و تازه فالورام شصت تاس فک کنم
اصلا هم مهم نیست برام که دنبال کننده هام زیاد باشن یا کم
 فقط دنبال اینم که اگه چیزی مینویسم در پسش یه چیز اموزنده باشه تا کسی چیزی یاد بگیره

شما لطف دارید دوست عزیز. باکس کامنت فعال شد.

پاسخ:
متشکرم؛)
۲۹ دی ۹۹ ، ۲۳:۱۲ ( ک) شباهنگ

وبلاگ بیان فقط تقریبا در سه سال اول ،

تعدادی وبلاگنویس و وبلاگ خوان خوب 

داشت که کم کم به علت بی محتوا شدن 

مطالب تعدادی از وبلاگ نویسانی که فقط 

بخاطر تفریح و یا وقت گذرانی به بیان 

آمده بودند آن عده کم کم از بیان خارج شدند 

متأسفانه امروزه بسیاری از وبلاگ ها فقط مطالبی

بی سر وته دارد که دیگر برای علاقمندان به مطالعه 

ارزشی ندارد 

پاسخ:
بله واقعا حرفای شما کاملا صحیحه👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی