ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۲۲ ب.ظ

دختر تنبل

زندگی برام افتاده رو یه دور تند! اونقدر تند که هنوز نتونستم بهش عادت کنم. هربار که میام قلقش رو بفهمم و بتونم تو دستم بگیرمش ولی باز از یه جا دیگه در میره و من بیشتر اعصابم خورد میشه!

این روزهامم بیشتر از هر روز دیگه ای داره به بطالت میگذره. نه که کار نداشته باشم، نه که هدفی نداشته باشم. نه! اتفاقا تو سرم پر از نقشه است، پر از هدفِ! ولی نمیدونم باید چیکار کنم و از کجا شروع کنم. شده تا حالا اونقدری کار ریخته باشه سرت و ندونی به کدومش برسی و کدومشو انجام بدی؟ فقط بشینی حیرون نگاه کنی و با خودت بگی: خب، حالا از کجا شروع کنم! 
الان دقیقا تو همون حس و حالم. یجور بی حوصگی بدی تو وجودم رخنه کرده که منو از کل کارام ساقط کرده!

میدونم همه اینا حاصل بی برنامگیمه. ولی واقعا نمیدونم چطوری بتونم یه برنامه عالی و بی نقص بریزم و برحسبشون عمل کنم-_-
دلم میخواد امشب بخوابم و صب که بیدار شدم ببینم همه کارامو انجام دادم:(((( چرا انقد تنبل شدم من، تا حالا انقد تنبلی نکرده بودم....
هعییی

نظرات  (۴)

منم همینجوری ام خیلی ام از این وضع ناراحتم

الان داره 1 ماه میشه دست به گیتار نزدم انقدر ناراحتم که حد نداره

قراره دو سه روز دیگه برم سگم رو بیارم انقدر استرس دارم که قراره چی بشه که حد نداره

راستی قالبت رو نتونستی عوض کنی ؟

پاسخ:
واااایییی تو سگ داری؟؟؟ 
خوش بحاااالتتتتت، من خیلی وقته خرگوش بخرم ولی مامانم اجازه نمیده:((((
از امروز شروع کردم کارا رو انجام بدم،  حاالا ببینم میتونم انجام بدم یا نه
نه عزیزم هنوزم دست دست میکنم برای قالب
۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۰:۱۰ خانوم لبخند

به نظرم یه برگه کاغذ بردار بنویسشون تا از بلاتکلیفی در بیایی و اگه انجام دادی خودتو به چیزای خوب دعوت کن :)

پاسخ:
مرسی عزیزدلم^_^ حتما انجامش میدم
۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۰:۳۶ یاسمن گلی:)

برنامه ها تو کاغذ بنویس بهت کمک میکنه تا ذهنو آروم کنی و راحت برنامه بریزی 

پاسخ:
مرسی از راهنماییت عزیزدلم ^_^

البته هنوز که ندارمش ، تا نرم نیارمش بغلش نکنم باورم نمیشه😅🙈 دعا کن همه چی خوب پیش بره . 

 

پاسخ:
ایشالا ک بخریش😍ایشالا منم بتونم راضی کنم مامانمو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی