ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸ ب.ظ

ماجرای همکاری

این روزا سرم خیلی شلوغ هست. همش دنبال کار جدیدم بودم. اگه نمیدونید کارم چیه باید بگم که من برای سایت ها و مجله های اینترنتی مطلب مینویسم! تقریبا یک هفته قبل،  بنابه دلایلی  از کار قبلیم استعفا دادم. و تا دو سه روز قبل درخواست استخدام یه سایتی رو دیدم! بهشون درخواست دادم و گفتم که ترجمه میکنم و خودم هم مطلب اختصاصی مینویسم. اونا هم گفتن لینک یکی از مطالبی که نوشتین رو برامون ارسال کنید!

تنها لینک دم دستم برای یه مقاله ای بود که حتی خیلی هول هولکی نوشته بودمش! براشون فرستادم و منتظر جوابشون موندم.

در کمال ناباوری میدونید چی بهم گفتن؟

گفتن هرچند که انگار این مقاله برای شما نیست ولی اگه شد باهاتون تماس خواهیم گرفت:/

چقدر اون لحظه دلم خواست هرچی ادب و احترام و شخصیت هست رو کنار بزارم و هرچی از دهنم دراومد بارشون کنم! اخه مثلا من مرض دارم مقاله ای که برام نیست رو براشون ارسال کنم؟! یعنی وقتی برای اونها مقاله نوشتم قلمم رو نخواهند دید؟!

سر این حرفشون خیلی اعصابم خورد شد! ولی بزور خودمو نگه داشتم و گفتم یعنی منظورتون اینه بنده به شما دروغ میگم!؟ 

بعد هم لینک سایتی که ترجمه کرده بودم و فایل وردش رو براشون ارسال کردم:|

از الان هم هی به خودم لعنت میفرستم که چرا بهشون درخواست دادم:/ با این طرز برخوردشون!!!!

+شما جای من بودید باهاشون همکاری میکردید؟!

 

#بخشی_از_اعصاب_خورد_کنی_های_روزانه

#روزانه_نویسی✍

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۳
لیلا هستم

نظرات  (۸)

جوابی که دادن خیلی یه جوریه!

مشخصه که حرفه‌ای نیستن

پاسخ:
دقیقا:/
بعد حالا اگه بری اون متن درخواست همکاری رو بخونی با خودت میگی چقدر فرهیخته ن:|

سلام عزیزم

 

راستشو بخوای من رفتاراینجوری باهام بشه میخوره تو ذوقم:/

وناراحتیتو درک میکنم

واقعا حرفشون خیلی بدون فکر ومنطق بوده:/

اخه ادم چراباید مقاله یکی دیگه رو بده بعداً براخودشون نمیخواد بنویسه:/

چه فکرایی میکنن:/

پاسخ:
سلام ابجی
دقیقا خیلی تو ذوقم خورد! اصلا انتظار نداشتم اینطوری بگن!
چقدر برای کار تو اون سایت ذوق داشتم همش پرید!
والا! اگه شک داشتن میتونستن موضوعی بدن بگن برو مقاله بنویس! تا شکشون برطرف شه. نه اینکه اینطوری برگردن بهم بگن!

فحش خار و مادر و بکش بهشون چون حقشونه و اینکه تو اینترنت میخوای کار کنی یخورده هم باید احتیاط کنی میدونی که چی میگم.

پاسخ:
فحش خواهر مادر که نه:/ ولی واقعا دلم میخواست فحش بدم. جلوی خودمو گرفتم. 
بله میدونم چی میگی:) چشم حتما
۲۴ آبان ۹۸ ، ۰۳:۴۴ آقای تشکیل

من جای شما بودم اگر سایت،سایت خوب و مطرحی باشه حتما همکاری می‌کردم.

عصبانیتت کاملا طبیعیه و حق هم قطعا با تو هست.

ولی اگر سایته،سایت خوب و پر بازدیدی هست اصلا این فرصتو از دست نده.بالاخره آدما خیلی وقتا بهم شک میکنن و شک قسمتی از وجودشونه و اتفاقا خیلی از این شکا کاملا بی پایه و اساسه ولی بودنشون رو نمیشه منکر شد!قطعا گفتن و آشکار کردن شک و روراست بودن خیلی بهتر از اینه که تو ذهنت نگهش داری و بدون دادن فرصت دفاع به طرف مقابل،هر روز شکت رو بزرگتر کنی! 

با آرامش و بدون هیجان تصمیم بگیر.

پاسخ:
راس میگی ولی خب شکشون یجورایی توهین به من بود!
اره هم سایتشون خوبه و هم حقوقشون

آخی عزیزم:((

ذوقشم داشتی:(

حالا ببین نتیجه چی میشه برخوردوصحبت بعدیشون  چطوریه اگه بهترشد ودوست داشتی باهاشون همکاری کن

نخواستیم میتونی بعد جدا بشی 

 

خودتونو ناراحت نکن گلم انشاالله هرچی به صلاحته بشه😘

پاسخ:
قربونت بشم ابجیم. اره خیلی تو ذوقم خورد! و اصلا دیگه براش هیجانی ندارم. حالا ببینم نتیجه چی میشه!

سلام. قطعا کارشون درست نبود و زود قضاوت کردند.. دوستان همه گفتند اگر سایتش خوبه و مطرحه سعی کن بهشون بفهمونی کارت حرف نداره و همکاری کن. البته اگه طاقچه بالا گذاشتن بیخیالشون شو

پاسخ:
سلام ابجی خوبی؟
اره سایتش خوبه و حقوقش هم خوبه! حالا ببینم درادامه چی پیش میاد! ولی خب طرز رفتارشون از همین اول مشخص شد برام:(

چقدر ناراحت کننده اس این رفتارها واقعا

ولی خب اگه میبینی این سایت میتونه تو بیشتر شناخته شدنت کمکت کنه فعلا باهاشون مدارا کن وقتی شناخته شدی تو براشون طاقچه بالا بزار مطمعن باش وقتی تواناییاتو متوجه بشن هیچجوره نمیخوان از دستت بدن بعدش تو میتونی این رفتارشونو جبران کنی😆😂😂😂

پاسخ:
ای کاش اینطوری بود آخه😂
جوابشونو تو سایت میدادن، باور کن انقد حرصم گرفته اصلا نرفتم نگاه کنم
کلا بیخیالش شدم

سلام عزیزم

خوبی؟

حق داری که ناراحت شدی

منم بودم توذوقم میخورد.

دلشون هم بخواد تو واسشون بنویسی❤ 😍

اما میدونی چیه لیلا 

کلا فعالیت در فضای نت کمی سخت ِ 

میشه ازاین زاویه هم نگاه کرد که ممکنه ادمی قبلا متن فرد دیگه برای این سایت ارسال کرده و یه جوری سرقت ادبی داشته و بر مبنای چنین اتفاقی که قبلا داشتن این سوال پرسیدن که البته میتونستن با لحن وادبیات بهتر بپرسن

توحق داری ناراحت بشی و من هم جای تو بودم ناراحت میشدم

اما ، بنظرم اگه حضوری و مستقیم به دفتر مجلات و نشریات بری و واسه کار صحبت کنی ،برخورد بهتری خواهی دید

موفق باشی عزیزم❤

پاسخ:
سلام بهامین جان
ببخش که دیر جوابتو دادم متاسفانه نت نداشتم
آره دقیقا خیلی تو ذوقم خورد، البته نظر لطفته فداتشم😅 
درسته اصلا لحنشون مناسب نبود، خیلی ناراحت شدم ولی کلا بیخیالش شدم و‌دوباره به کاذ قبلیم برگشتم.
منم اینطوری خیلی دوست دارم بهامین. ولی تو شهر ما انتشار مجله و روزنامه نیست، البته روزنامه محلی هست که علاقه ای بهش ندارم
قربونت بشم عزیزجانم، ایشالا شاهد موفقیات تو هم باشیم آبجی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی