ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰ ق.ظ

این من هستم

این من هستم:

دختری که در ظاهر خیلی آروم بنظر میام ولی درونی آشفته دارم.
تو بدترین مشکلات خیلی زود میتونم به خودم مسلط شم و از پسشون بر بیام.
انقدر عاشق خوابیدن هستم که اعتقاد دارم اگه آدم بود ، باهاش ازدواج میکردم:)
آدم بشدت احساساتی هستم، اما همیشه خودم رو سرد و بی احساس نشون دادم.

 

مرسی از زری قشنگم که منو به چالش دعوت کردو دیر متوجه شدم

دعوت میکنم از محسن دوست عزیزم

دوباره دعوت میکنم از ماهور مهربونم

دعوت میکنم از فاطمه خوشگلم

و دعوت میکنم ازبهامین قشنگم

 

این چالش از اینجاشروع شد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۶
لیلا هستم

نظرات  (۵)

سلام و سپاس فروان بابت این مطالب آموزنده و خوبیتون واقعا وبلاگ خوبی دارین خسته نباشید براتون یه پیشنهاد خوب دارم برای خرید گوشی من خودم از سایت ماریاتل💕 تهیه کردم و واقعا راضی بودم پیشنهاد میکنم شماهم حتما بهش یه سر بزنید   https://mariatell.com/ 👈👈👈👈🛒🛒😍👈👈

پاسخ:
چشم

خیلی ممنونم که شرکت کردی .

اسمت رو میگذارم توی لیست

پاسخ:
ممنونم

مورد اول و سوم چهارم  :))) منم :))

 

+ مرسی که شرکت کردین :)

پاسخ:
شبیه همیم😉
فداتشم عزیزدلم، مرسی از تو که دعوتم کردی❤

تو موارد یک و چهار چقد تفااااهم داریم! @-@

پاسخ:
عزیزمممم❤
۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۷:۴۹ بانوچـه ⠀

اصلا بعید نیست یه مدت دیگه دسترسی به یک قلم و کاغذ ساده هم بشه جزو آرزوهامون

پاسخ:
واااای، آره بخدا:(((
جونیمون اینطوری داره هدر میره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی