ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

گفته بودی درد و دل کن!!!_ شعر همراه با وویس

گفته بودی درددل کن گاه با هم صحبتی
کو رفیق راز داری! کو دل پرطاقتی؟

شمع وقتی داستانم را شنید، آتش گرفت
شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتی

تا نسیم از شرح عشقم با خبر شد، مست شد
غنچه ای در باد پر پر شد ولی کو غیرتی؟

گریه می کردم که زاهد در قنوتم خیره ماند
دور باد از خرمن ایمان عاشق آفتی

روزهایم را یکایک دیدم و دیدن نداشت
کاش بر آیینه بنشیند غبار حسرتی

بس که دامان بهاران گل به گل پژمرده شد
باغبان دیگر به فروردین ندارد رغبتی

من کجا و جرأت بوسیدن لب های تو
آبرویم را خریدی عاقبت با تهمتی

#فاضل_نظری 

 

ویس با صدای خودم

 

 

 

 

+ سلام بچه ها خوبید؟ خوشید؟ چیکارا میکنید؟ بعد مدتها با شعر فاضل نظری جانم باز اومدم:) دوستای قدیمم میدونن چقد به فاضل نظری و شعر هاش علاقه دارم، که باز هم با شعر اون بعد مدت ها اومدم.‌ اگه صدام خش داشت معذرت میخوام:(( من وقتی این ویس رو ضبط میکردم حالم خوب نبود. برای همین!!! سعی کردم با شعر خوندن حواسم رو‌پرت کنم که البته موفق هم شدم=)

خیلی دوس دارم نظرتون رو بدونم.... اگه دوس داشتید شعرو حتما بهم بگید....

روزتون پر از اتفاقای قشنگ♥

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۶
لیلا هستم

نظرات  (۳)

شعر که عالی بود =))

وویس هم خوب بود :)))

من حیث المجموع حالمون خوبه ؛ دلمون خوشه فقط از اندک سرماخوردگی رنج میبریم.

امیدوارم حال شما هم همیشه خوب باشه :)

پاسخ:
سلام
شعرای آقای فاضل نظری که همیشه عالین:)
مرسییی، خوشحالم که وویس من نظر قابل قبولی دریافت کرد=)
خداروشکر که خوبید، الهی زودتر خوب شید. من به شخصه حاضرم سرطان بگیرم ولی سرماخوردگی نه:///
مرسی ممنونم، همچنین
۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۳۷ آقای تشکیل

حس قشنگ شعر خوندنت ربطی به خش دار بودن یا نبودن صدات نداره!

اون حسه قشنگه...

پاسخ:
مرسییی نظر لطفته :)
خوشحالم که دوس داشتی..

سلام عزیزم

خوبی؟؟

دلم‌تنگ شده بود واست

 

شعر عالی و ویس هم عالی تر❤😍

پاسخ:
سلام بهامینم
ای بد نیستم آبجی نفسی میادو میره
منم بخدا:))) دلم خیلی برات تنگ شده بود
دورت بگردم من:) نظر لطفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی