ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ب.ظ

یا که ناقص پس مده یا....

یا که ناقص پس مده یا این‌که کامل پس بگیر
من دل آسان می‌دهم، باشد تو مشکل پس بگیر

بیش از این با موج از اعماق خود دورم مکن
این صدف را از کف شن‌های ساحل پس بگیر

ای خدایی که برایم نقشه دائم می‌کشی
برق جادو را از این چشم مقابل پس بگیر

من خودم گفتم فلانی را برایم جور کن
پس گرفتم حرف خود را از ته دل، پس بگیر!

مِهر او بر گِرد من می‌پیچد و می‌پیچدم
مُهر مارت را از این حوری‌شمایل پس بگیر

در مسیر خانه‌اش دیشب حریفان ریختند
نعش ما را لااقل از این اراذل پس بگیر

 

#کاظم_بهمنی

 

 

اینم ویس شعر با صدای خودم

 

+سلام بچه ها شبتون بخیر باشه:)  خیلی وقت بود براتون شعر نذاشته بودم و وویس نگرفته بودم. دیگه امروز تنبلی رو کنار گذاشتم و شعری که چند روز پیش از اقای بهمنی خوندم و خیلی لذت برده بودم ازش رو خوندم و براتون پست کردم تو وبلاگ.

امیدوارم دوست داشته باشید=)

 

+اگه خوشتون اومد که چه عالی، حتما بهم بگید تاانرژی بگیرم. اگرم خوشتون نیومد ایراداتمو بگین تا  برطرف کنم=)

 

+شب همگی خوش باشه🌼

نظرات  (۲)

۱۲ آذر ۹۸ ، ۰۲:۰۱ پرینازم ...

چه صدای گرم و ارام بخشی عزیزم

پاسخ:
فدای تو عسلم:)
۱۲ آذر ۹۸ ، ۲۲:۴۴ آقای تشکیل

توی این انجمن های شعر و موسیقی ای که گاها میرم،تو نوع شعر خوندن خیلیا یه لحن مصنوعی ای میبینم که حسابی حالمو بهم میزنه و میره رو اعصابم.یه تلاش عجیب و غریب برای ادای واژه ها به صورت دلفریب و ایمان نداشتنشون به قدرت خود شعر و طبیعتا توهم اینکه با ناز و ادای مصنوعی خوندنش میتونن تاثیرشو زیاد کنن!توهین به شعر و شاعر و خودشون!!

ولی توی همه وویسایی که تا حالا گذاشتی تو لحن خوندن و صدای تو،یه صداقت دوست داشتنی ای میبینم که اولا به قدرت خود شعر ایمان داره و میفهمدش و اصلا تلاشی واسه مصنوعی کردن لحن نمیکنه

و دوما به خاطر اون صداقت آرامش خاصی توش موج میزنه

قطعا منتظر اینم که بازم از این کارا بکنی!

پاسخ:
واای چقدر خوشحال شدم:))
مرسی نظر لطفته=)
حتما باز میخونم، مرسی که بهم انرژی میدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی