ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۰۰ ب.ظ

به آینده که فکر میکنی کم کار تر میشی!

هر کسی تو زندگیش فراز و نشیب های زیادی داره، اونقدر زیاد که اگه کل روز رو بشینه و فکر کنه بازم وقت کم میاره. اصلا اگه کل هفته رو بشینه فک کنه یا کل سال رو بشینه فک کنه بازم وقت کم میاره! فکر کردن به آینده خوبه، ولی نه اونقدر زیاد که از زمان حالت غافل بشی. حتی از من به شما نصیحت فکر کردن به هدف ها و رویاها هم چندان کار خوبی نیست! جدی میگم. تجربه کردم که میگم. شاید تجربه من شکست بوده ولی باز چیزی ازش یاد گرفتم که در اختیار اطرافیانم بزارم. 

ادم وقتی به آینده ش فکر میکنه افسرده میشه! البته روی سخنم با ادمای خوش شانسی نیست که همه جوره زندگی بروفق مرادشونه و چرخ زندگی به میلشون میچرخه، روی سخنم با بدبخت بیچاره های مثل خودم هست که هر روز از یه جایی بدبیاری میارن! نمیخوام منفی نگر باشم چون خودم روزی مثبت اندیش ترین دختر بودم ولی الان فهمیدم مثبت اندیشی هم به هیچ دردی نمیخوره. هی مثبت می اندیشی بد میاری هی مثبت می اندیشی بد میاری. اخرش روح خودت فرسوده میشه!

یاد اون حرف "یاس" میوفتم که میگفت: ادم که به آینده فک میکنه کم کار تر میشه! دقیقا درمورد منم صدق میکنه. اینقد این چند ماه به آینده فکر کردم که نه فهمیدم زمانم چطور گذشت و نه الان حال خوبی دارم. و نه حتی کار مفیدی کردم.

نمیدونم تا چه حد حرفامو قبول داشته باشین، شایدم با خودتون بگین بازم این اومد یه مشت چرت و پرت تحویلمون بده و بره ولی واقعا میگم زیاد به اینده فکر نکنین! چون زمانی که اون چیزی که میخوایین نشد امیدتون از بین میره! دلتون میشکنه، هیجانی که داشتین از بین میره و بعدش هم شاید مثل من دپرس بشید و افسردگی بگیرید.

بجاش توی زمان حالتون زندگی کنین! از امروزتون لذت ببرین. از همین ثانیه ثانیه هایی که داره بی ارزش میگذره باید لذت برد. آینده رو بیخیال شو.....

بنظرم این بهترین کاریه که میشه کرد:)

حالا اگه  حرفم رو قبول نداشتین هم نظرتون برام خیلی خیلی قابل احترامه! ولی خب این تجربه ای بود که داشتم و ازش درس میگیرم که دیگه حتی به فردامم فک نکنم. امروز رو باید دریابمシ

 

+عصر همگیتون بخیر باشه

 

نظرات  (۲)

سلام لیلا جون  دلم برات تنگ شده بود عزیزم .....

یهدچند وقت که آپ نمی کردی حالا که کردی من غیبت کردم😞😞

نوشته ات دقیقا حالا امروز من  من که بین آینده و حال و گذشته گیر کردم ....من که نمی دونم الان واقعا وقت چیه......

اتفاقا داشتم این روزا فکر میکردم کاش میشد زمان حال ول کنم و چند مرتبه به آینده  فکر کنم .....اینکه واقعا قصد دارم چی کار کنم .....سال اول دانشگاهی هستم که بهش علاقه ندارم ....موندم ادامه بدم یا برم برای کنکور دوباره .....و یا .....

گاهی وقت ها واقعا کم میارم ....ولی فکر میکنم بهترینش اینکه با حال میش بدم......آینده نگری ها بدون در نظر گرفتن شرایط فعلی اصلا به درد نمی خوره 

پاسخ:
سلام خوشگلم. دل منم برات تنگ شده بود عسلم
وااای که میدونم دقیقا چه حالی داری:/ گیر کردن بین حالو اینده خیلی بده خیلی بد! ولی پیشنهاد من به تو اینه که تو حالت زندگی کنی. بخدا همش فکر کردن به اینده ادم رو دیونه میکنه. البته این به این معنی نیست که کلا ایندتو نادیده بگیری.. نه!  حد اعتدال رو باید رعایت کنی. نه اونقدر افراطی که ادم حالشو فراموش کنه و نه انقدر تفریطی که بدون فکر کردن به اینده دست به تصمیم گیری زد.. سعی کن اعتدالشو رعایت کنی ابجی. ولی تا میتونی از زمان حالت لذتشو ببر. از حالت غافل نشو
راستی سعی کن دقیقا اون چیزی که میخوایی رو ادامه بدی. بعد ها حسرت خوردن بیچارت میکنه! سعی کن جوری انتخاب کنی و زندگیتو ادامه بدی که کمترین حسرت هارو بخوری!
موفق باشی خوشگلم

مرسی عزیزم .....

پست امروزت واقعا حکمتی داشت ....من بخاطر کنکورم خیلی سال ها از چیزایی که واقعا علاقه داشتم زدم ....درست نرسیدم ولی بنظرم بهتر یه مدت از آینده فاصله بگیرم و از زمان حالم استفاده کنم .....پست امروزت واقعا تلنگر بود چون قصد داشتم حتی یک هفته دانشگاه نروم و فکر کنم برای آینده ام خیلی ممنونم اجی جون 

پاسخ:
خداروشکر که این حرفام به درد یه نفر خورد حداقل. مخصوصا دوست خوبی مثل تو:))
اره بابا بیخیال اینده شو. میدونم الان چه فشاری رو داری تحمل میکنی! شونه هاتو از حجم سنگین اون فشار ها خلاص کنシ
با ارامش از حالت لذت ببر فداتشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی