ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۰۵ ب.ظ

یه سوال مهم؟!

دیشب یکی از اون شب هایی بود که مجبور بودم زود بخوابم. گوشیمو خاموش کردم و تو جام دراز کشیدم. به سقف خیره شدم تا خوابم ببره. ولی متاسفانه هجوم افکارای مختلف نه تنها باعث شد که نخوابم بلکه منو تا چند ساعت بیدار نگه داشت.  شده گاهی وقتا یه اوقاتی تو زندگیت وایسی و همش حسرت بخوری؟! فقط بخاطر کارایی که نکردی؟! نمیدونم چرا دیشب این فکرا به سرم زد یا اصلا چی شد که بهشون فکر کردم. ولی باعث شد که کلی افسوس بخورم.  کلا به این نتیجه رسیدم که من هیچوقت بخاطر خودم زندگی نکردم. خیلی خواسته ها داشتم که براورده نشد! نه بخاطر اینکه من قدرت و اراده ی براورده کردنشو نداشتم، نه! من میتونستم ولی بخاطر خونوادم از اون خواسته ها چشم پوشی کردم و حسرتش به دلم موند.... خیلی کارا بود که دوس داشتم انجام بدم. ولی بخاطر حرف مردم از اون کارا دست کشیدم. و باز حسرتش رو دلم موند. تقریبا همه ی چیزایی هم که الان بهش مشغول هستم یه جورایی از سر اجبار هست! درسته بهشون علاقه دارم ولی....

راستش حرف مردم برای من مهم  نبود و نیست ولی برای خونوادم...؟ خیلی زیاد.....!!! و من برای خونوادم هم که شده مجبور به تن دهی به این اجبار ها شدم. چقدر سخته که به یه نقطه ای برسی که فقط حسرت دلت رو پر کنه! درسته الان دیگه تمایلی به اون خواسته های قبلیم ندارم و اگه الان حتی فرصتش هم جور بشه من سمتش نمیرم. ولی حسرتش هنوزم تو دلم هست و همش افسوس میخورم!!! 

انتونی رابینز یه جمله ی قشنگی داره که میگه:

می‌بایست به روشی زندگی کنید و به گونه‌ای با مسائل و دشواری‌هایتان روبرو شوید که در پایان زندگی، با افسوس نگویید، ای کاش چنین و چنان کرده بودم.

ولی اقای رابینز باید بگم که من قدرت و توانایی مقابله با خونوادم رو ندارم. تو این فرهنگی که ما داریم و جوی که توش هستیم واقعا نمیتونیم بخاطر خواسته و ها و کارامون از طرف خونوادمون طرد بشیم! پس مجبوریم فقط حسرت بخوریم همش افسوس بخوریم!!! واسه همینه که همیشه ارزوی پسر بودن رو دارم. هر چند که بعضی از پسر ها هم بخاطر حرف مردم نمیتونن کارایی بکنن ولی خب اینقدرا هم مثل ما محدود و خفه نیستن!

اصلا یه سوال مهم از همه ی شما دارم!! 
تا الانی که از خدا عمر گرفتید تا حالا برای دل خودتون زندگی کردید؟!
مطمئنم خیلیامون برای دل خودمون زندگی نکردیم...خیلیامون.

شاید الان بعضیاتون که دور وایسادید و این متن رو میخونید با خودتون بگید که چه مسخره! خودش نتونست کاری بکنه داره خونواده و مردم رو بهونه میکنه! ولی یه چیز میخوام بگم؟! یکم فکر کنید ببینید چه کارهایی یا خواسته ای داشته اید که مجبور شدید بخاطر خونواده و مردم ازش چشم پوشی کنید؟! مطمئنم زیاده. اولش تک و توک به ذهنتون میرسه ولی بعدش یه عالمههه خواسته میاد تو ذهنتون که مجبور بودین بخاطر حرف ها و ری اکشنای اطرافیانتون توی دلتون دفنش کنید....

 

 

+شنیدن خبر مرگ دختر ابی خیلی ناراحتم کرد، خیلییی. شاید نصف فکرای دیشبم بخاطر همون شنیدن خبر مرگ سحر بود. اون هم بخاطر انجام دادن خواسته و تمایل قلبیش به کام مرگ رفت........

نظرات  (۴)

تو زندگی همه امون هست خواسته هایی که به صلاحدید خانواده ازش گذشتیم‌.

پاییزان من نمونه ای از این دسته.

نیومدی بخونیش!

 

منم برای دختر آبی خیلی ناراحت شدم. سرنوشتی که مجبور شد برای خودش رقم بزنه! 

امان از ظلم و ناعدالتی

پاسخ:
مگه پست جدید گذاشتی ابجی؟
اره واقعا خیلی ناراحت کننده س:(

:(((

متأسفانه توزندگی هممون هست

ومنم ازاین دست تجربه ها وافسوسها دارم:(

 

امسال میخوام برا یکیش تلاش کنم امیدوارم بتونم موفق بشم 

وخانوادموراضی کنم....

 

دختر آبی چرا اونجوری شده بودو فوت کرد؟:((

ماجراشو نفهمیدم هنوزامروز فقط چندتاعکس ازش تو اینستا دیدم که تماما باند پیچی بودو خبر فوتش:(((

پاسخ:
واقعا متاسفانه:(
افرین. اصلا نزار حسرت تو دلت بمونه عزیز دلم. چون حسرت خوردن واقعا بده. ایشالا که موفق باشی تو هدفی که پیش رو داری:)

والا سارا یکی از طرفدارای تیم استقلال بوده که برای تماشای بازی فوتبال میره ورزشگاه ازادی و میره بازیو میبینه ولی بعدش پلیسا دستگیرش میکنن. دادگاه براش حکم صادر میکنه! نمیدونم چقدر ولی براش حکم زندانی شدن صادر میکنه و سارا هم بهمون خاطر خودشو اتیش میزنه. یه مدتی بستری میمونه ولی همین دیشب فوت شد😔 

ممنون عزیزم❤

 

 

واااای خدای من😭😭😭

چقدر تلخ ودردناک😭

لعنت به بی عدالتیو تبعیض😢

 

من هم یه جاهایی الویت واسم خانواده بوده تا خودم  والبته پشیمون هم نیستم از کارم

ازاینکه یه مواقعی خودم ندیدم و الویتم خانوادم بوده

گاهی این ندیده خودمون به بهای دیگران از دوست داشتن نشات میگیره  و وقتی علت اون نادیده گرفتن مرور میکنی ناراحت نمیشی از کارت

و سعی میکنم  اینده جوری زندگی کنم که دوست دارم

بنظرم گذشته و مرور تصمیم ورفتار ها میشه تجربه واسه بهتر زندگی کردن آینده

پاسخ:
اره بهامین جان. خیلی جاها شده که دست کشیدیم از خواسته هامون.
دقیقا. امیدوارم بشه درس گرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی