ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۴۹ ب.ظ

مریض شدنم

سلام:))

تقریبا دو روز کامل هست که به وبلاگم  سرنزدم! نه به دلیل مشغله ی کاری، که هر چقدر هم کارام زیاد باشن روی پست گذاشتنم تو وبلاگ هیچ تاثیری نداره! بلکه بخاطر مریض شدنم بود:( انقد حالم بد بود که حتی نمیتونستم از سرجام بلند شم. یه روز کاملا وحشتناک و پر از درد و حالت تهوع گذروندم. تا امروز که یکم بهتر شدم میخواستم یه پست مفصل بزارم، اما متاسفانه باز نشد. چون شب مهمون داریم و من باید کمک حال مادر و خواهرم باشم! شاید باورتون نشه قبل از اینکه مهمونامون بخوان بیان، حال جسمی خوبی نداشتم ولی وقتی تماس گرفتند و از اومدنشون اطلاع دادن تموم دردامو فراموش کردم:) 

نمیدونم حالا شاید از ذوق بوده یا از سر هول و استرس😂

 

خب چون هنوز کلی کارای نکرده مونده من باید برم😁 

 امیدوارم یه روز خوب داشته باشین😊

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۴
لیلا هستم

نظرات  (۴)

۲۵ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۳۱ آقای تشکیل

فکر نمیکنم دلیل بهتر شدن حالتون،هول و اضطراب ناشی از اومدن مهمون باشه! مهمونتون براتون عزیزه و شوق اومدنش به دردای جسمانیتون غلبه کرده.

امیدوارم حالتون همیشه خوب باشه.

پاسخ:
اره دقیقا:)
جای شما خالی دیشب خیلی خوش گذشت! اصلا کلا مریضیم رو فراموش کرده بودم. حالم خوب خوب بود.
خیلی ممنونم از لطفتون:) منم امیدوارم حال دلتون عالی باشه.

ای جــان این حرفا که نوشتی توی تک تک پستات یه چیزی شبیه حال گذشته ی منه!!

پاسخ:
ای جونممممم😍چقد خووووب:)

فدای تـــو 

پاسخ:
نشی که... حیفی عسلم😘

💕خوده خوده عشقــی😍

پاسخ:
ای جونم:)):))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی