ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۱۲ ب.ظ

شعر_فاضل نظری

این چیست که چون دلهره افتاده به جانم
حال همه خوب است، من اما نگرانم

در فکر تو بستم چمدان را و همین فکر
مثل خوره افتاده به جانم که بمانم

چیزی که میان تو و من نیست غریبی است
صد بار تو را دیده‌ام ای غم به گمانم؟

انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت
این‌قدر که خالی شده بعد از تو جهانم

از سایه سنگین تو من کمترم آیا؟
بگذار به دنبال تو خود را بکشانم

ای عشق، مرا بیشتر از پیش بمیران
آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم

 

#فاضل_نظری

 

من علاقه ی زیادی به خوندن شعر دارم. شعر ها یجور ارامش خاصی به ادم تزریق میکنن. مخصوصا اگه شاعر موردعلاقتو پیدا بکنی که نورعلی نور میشه!

شاعرمعاصر مورد علاقم فاضل نظریه که واقعا شعر هاش بینظیرههههه! 

پیشنهاد میکنم یه بار تو وب شعر های فاضل نظری رو سرچ بکنید و بخونیدش. واقعا لذت خواهید برد از شعر های قشنگنشシ

نظرات  (۴)

حس خوبی داد بهم.ممنون

کتاب "ضد"رو پارسال از نمایشگاه کتاب خریدم ولی درشو تا الان باز نکردم!

پاسخ:
قابلی نداشت:)))
خوشحالم که دوست داشتی. 
عهه؟!! چرااا. شعرهاش که خیلی خوبه. پس امشب بشین یکی دوتا از شعرهاشو بخون:)
بلاخره باید از یه جایی شروع کرد دیگه

منم شعر خوندن خیلی دوست دارم ( بیشتر شعر شنیدن رو چون ادبیات بسی ضعیف ) ولی هنوز شاعر مورد علاقه ام پیدا نکردم 

پاسخ:
اره شعر عالیهههه نیلو جون😍😍😍
جدی میگی😂من ادبیاتم خیلی خوب بود. 
ایشالا که پیدا کنی. هر وقت دلت گرفت برو شعر بخون. مطمئن باش اروم میشیシ

منم به ادبیات و شعر خیلی علاقه دارم!

پاسخ:
چه خوب:)
شعر و ادبیات عشقن عشقシ

صد در صد!

پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی