ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ب.ظ

یک ماهگی وبلاگم

 

امروز تولد یک ماهگی وبلاگ کوچیکمه😌🎈 واقعا خیلی خوشحالم که به جمع بیانی ها پیوستم. نوشتن وبلاگ و صد البته پیدا کردن دوستانی مثل شما بهترین اتفاقی بود که تو این چند وقت اخیر برام افتاده. اینکه کسایی هستن که به دور از ریا و نقاب  دور هم جمع شدن و منو هم تو جمعشون راه دادن برام لذت بخشه. خیلی دوستتون دارم. و نمیدونم چطوری بیانش بکنم. کلی حرف اماده کرده بودم که بگم. اما وقتی شروع به نوشتن کردم همه ی کلمه های توی ذهنم دود شدن و به هوا رفتن. این از شانس منهシ

ایشالا که تولد یک سالگی و یا چندین سالگی وبلاگمو در کنار شما جشن بگیرم.

نظرات  (۶)

آخییی عزیزم😍

دیروزم تولد یکماهگی وبلاگ من بود:))

ولی حالم گرفته بود تولد نگرفتم براش :)))

عزیزم منم ازاینکه باهات آشنا شدم وجز دوستامی خیلی خوشحالم 😍😍😚😚

 

 

پاسخ:
فدات بشممم من😍😍
تولد وبلاگ کوچولوت هم مبارک باشه😘😍 
گناه داشت لااقل امروزو جشن میگرفتی براش😂😍😍 

خدانکنههه😘

مرسی مرسی😘😁

انشاالله تولد یکسالگیشو بگیرم دیگه😅😂

پاسخ:
ایشالااا عزیز دلممم😂😍😍😍
شیرینی ماهم فراموش نشه😉😂

عزیـــزم ان شاالله درونش پر بشه از موفقیت هات و روزانه های عالیت ، ان شاالله همیشه خندون باشه دلتم شاد شاد 

پاسخ:
فدای تو بشم پرستش جانم😘😘😘
۰۶ شهریور ۹۸ ، ۰۷:۵۵ معلمی از جنس اینده

سلام عزیزم تولد یک ماهگی وبلاگت مبارک باشه....

پاسخ:
سلام به روی ماهت:)
مرسیییی عسلم😘

آخی عزیزم 

من کلا کم حدود ۵ ساله میشه امسال 😅😅😅😅😅

انشالله همیشه موفق باشی وب تون ماندگار باشه 

پاسخ:
اره😅😅
ایوللللل😍😍😍😍 دیگه وبلاگت ریش سفیده😂😂
قربونت بشم عزیز دلممم😘😘وب تو هم ماندگار باشه عسلم

خدانکنه قشنگم 😘😘

پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی