ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱ ب.ظ

دانلود آهنگ یاسین ترکی_به من عادت کن

 

 

 

متن اهنگ به من عادت کن

 

منو باور کن تو که دلشو نداری بری عادت کن به من

منکه دیوونتم عشقتو ثابت کن به من
یکم با من باش بذار خوب باشم با نگاهت با حرفات خوبه من

تو چشات آخه زندگی کردنو یادم داد

به من عادت کن به تو عادت کردم میدونی بدونه تو واقعا بدم
این فاصله واسه تو ساده ست نه من

به من عادت کن به تو عادت کردم میدونی بدونه تو واقعا بدم
این فاصله واسه تو ساده ست نه من

تکست آهنگ به من عادت کن یاسین ترکی

من همیشه کنار توام نمیتونم بدم دل به جدایی میدونم میدونم
تو هم مثه منی میگی نمیتونی باشی ولی عشقشو داری میدونم میدونم

میدونم این حسی که دارم بهت تا همیشه تو قلبمه میدونم میدونم
تو هم مثه منی میگی نمیتونی باشی ولی عشقشو داری میدونم میدونم

به من عادت کن به تو عادت کردم میدونی بدونه تو واقعا بدم
این فاصله واسه تو ساده ست نه من

به من عادت کن به تو عادت کردم میدونی بدونه تو واقعا بدم
این فاصله واسه تو ساده ست نه من

 

دانلود اهنگ یاسین ترکی_به من عادت کن

 

 

 

 

 

 

+نمیدونم تا حالا اهنگ یاسین ترکی رو گوش دادید یا نه، منم اصلا گوش نداده بودم ولی به پیشنهاد دختر عمه ام گوشش دادم و واقعا لذت بردم ، برای شما هم گذاشتم تا گوش بودید و لذت ببرید :)

نظرات  (۵)

۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۳۳ لوک خوش شانس

گوش دادم زیاد خوشم نیومد :))

پاسخ:
😂😂😂😂
معذرت میخوام لوک😑😂
چیکار کنم خب🙈 هر کس یه سلیقه ای داره
۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۴۲ لوک خوش شانس

اشکال نداره امیدوارم دیگه پیش نیاد 😂

پاسخ:
😑😂
۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۲۱ ❦ مـَردُمـَکــ ❧

قشنگ بود :)

پاسخ:
😅😅
اگرم نبود به بزرگی خودت ببخش ابجی🙈 دیگه سلیقه ی جوونای امروزیه😬😂
۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۳۳ ❦ مـَردُمـَکــ ❧

نه جدی گفتم

من آهنگای با ریتم ملایم رو دوست دارم

حالا درسته شناسنامه ام قدیمیه ولی دلم جوونه :)))

 

من فارسی کم گوش میدم. بیشتر انگلیسی یا کره‌ای گوش میدم:| :)))))

برم خودمو شطرنجی کنم :)))))

پاسخ:
وااای عزیز دلم منظورمو بد گرفتی🙈🙈
منظورم اون نبود. اخه دوست بالایی گفت خوشم نیومد. فک کردم سلیقه م خیلی بچگونه س😶واسه همون گفتم. عزیز دلی شمااا😍😍

حتما اهنگای خارجی با ریتم اروم رو در اینده میزارم. امیدوارم که از اونا هم لذت ببری
فدات بشم شطرنجی چرا😂😂

ممنون

ولی شعرش محتوا نداره😏😉

پاسخ:
اگه خوشت نیومد معذرت میخوام🙈😂
اره عزیزم، دیگه تو دوره ای هستیم خواننده ها بجای دادن پول به ترانه سرا ها خودشون ترانه های بی محتوا مینویسن، که البته نمیشه گفت  ترانه، بلکه متن مینویسند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی