ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)
شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ب.ظ

وقتی هیچی نیستی!

 

 

نمیدونم چرا بعضی ادمها دوست دارن باور های اطرافیانشون رو به تلی از خاکستر تبدیل کنند. براشون لذت بخشه که قشنگ شکستن اعتمادت رو ببینن.  دوست دارن بشینن و فروریختن رویاهات رو تماشا کنن. اصلا این ها چه دلیلی دارن؟! اینکه خودت رو  یک قهرمان نشون بدی، وقتی هیچی نیستی! نمیدونم شکستن دل یک نفر افتخار داره؟! یا برای اینکار مدال میدن که همه انقدر سخت تلاش میکنن تا همیشه دل بشکونن! دلم خیلی خیلی گرفته س و ناراحتم! انقده دلم میخواد هدفونم رو بزارم. یه اهنگ پلی کنم و تو دل شب بزنم بیرون! اما متاسفانه اینجا ایرانه! ما حتی تو طول روز امنیت نداریم چه برسه به شب! اونم ساعت دوازده!!! 
ولی امروز قشنگ معنی این جمله رو درک کردم ک میگه" اونقد حالم بده که میخوام سر به بیابون بزارم"
ولی متاسفانه برای من امکان نداره که سر به بیابون بزارم:(

پ.ن:اگه جملات بالایی من بی معنی و خیلی لوث هستش رو به بزرگی خودتون ببخشید. بدون هیچ ویرایشی نوشتم. صرفا برای برون ریزی ناراحتی درونم بوده!

نظرات  (۴)

واقعا تصور زندگی ای که توش شب گردی نباشه به شدت برام سخته!

ساعت دو شب،یه هندزفری با صدای فرهاد و حبیب و علی سورنا،یه چاقوی ضامن دار کوچیک صرفا جهت احتیاط،یه پاکت سیگار و  فندک و دیگه هیچی!سکوت شب به اضافه  صدای جیرجیرک ها  به اضافه صدای گرم فرهاد بهترین ترکیب صدای دنیان!!

واسه تخلیه هیچ چیزی بهتر از بودن توی مکان ساکت و اجازه پرواز به ذهن و خیال  نیست.حالا این سکوت میتونه اتاق آدم باشه،خیابون نصفه شب باشه،کویر باشه و...

فقط سکوت و سکوت و سکوت... به قول مارگوت بیکل:«سکوت سرشار از سخنان ناگفته است ،از حرکات ناکرده،اعتراف به عشق های نهان و شگفتی های بر زبان نیامده. در این سکوت حقیقت ما نهفته است،حقیقت تو و من...»

 

پاسخ:
خوش بحالت که میتونی شب گردی بکنی. این کار برام محاله! البته تنهاییش واسم محاله.
چقد خووووب مینویسی تو:)) بازم برام بنویس. قلمت عالیهシ

سلام لیلای من :)

لیلا هرچی دوست داری بنویس ازهرچی که دلت میخواد !

لیلا بخند لیلا زندگی کن به هر نحوی 

پاسخ:
سلام جون دلم😍😍😍
خوبی. چقد خوشحال شدم که دیدمت:)))) 
چشم سعیمو میکنم. مرسی ک هستی عزیزم

زندگی نوسان داره،عین روز و شب ،روزای خوب و بد کنار هم معنی داره.

زمانی که حال دلت گرفته اس و ناکوک ،موزیک ،فیلم ؛نقاش و... هرکاری که  میتونه آروت کنه انجام بده

خودت هوای خودت داشته باش

پاسخ:
اره همیشه هر وقت حالم خوب نیست میرم دنبال کارایی که فکرامو پرت میکرد یاحالمو عوض میکرد اما نمیدونم چرا دیشب  اصن حوصله من پریده بود. اصن نمیتونستم کارری بکنم

میدونی حقیقت شو بخوایی وقت خود انسان کم میاره تو زندگی می خواد دیگران مثل اون کم بیارن . درواقع احساس میکنم خود اون شخص بیشترین آسیب می بینه!!!! شاید در ظاهر این جوری نباشه ولی در باطن تجربه کردم !

+ من دوست دارم برم به یه جای دور تنها جدا از پدر و مادر و .... دو ست دارم وارد دنیای ناشناخته بشم ‌.

به قول رفیق بالایی زندگی بالا و پایین داره ولی مال ما پایین همیشه 😞😞

 

پاسخ:
راس میگی حق با توعه. شاید اونجور باشه.
اره منم خیلیییییی دوس دارم تک و تنها برم جایی که هیچکس منو نشناسه و خودم باشم و خودم.
واقعااااا، واسه ما همیشه پایینه:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی