ناگفته های یک موفرفری

اینجا مکانی برای زدن حرف های قورت داده ام هست!
مشخصات بلاگ
ناگفته های یک موفرفری
آخرین نظرات
  • ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۵ - بانوچـه ⠀
    سلام :)

تو این زمونه چندتامون خود واقعیمون هستیم؟!
چندتامون خودمون رو دوست داریم! چندتامون برای خودمون ارزش قائل هستیم!؟
دنیای درون ماست که دنیای بیرون مارو میسازه! باید برای خودمون و درونمون ارزش قائل بشیم. این یکی از تاثیر گذارترین جمله ای بود که در عرض این  مدت شنیدم

این فایل صوتی از خانوم صنم رشیدی خیلی تو این برهه به دادم رسید. ساعتای سه نصف شب بود و داشتم تو سایت های روانشناسی میگشتم که به سایت خانوم رشیدی رسیدم. اولین فایلش رو دانلود کردم و گوش دادم. خیلی از حرف زدنش و انرژی که به آدم میداد خوشم اومد و در نتیجه همه فایل هاش رو دانلود کردم.

این فایل درمورد دوست داشتن خودمونه! به ما نشون میده چطور خود واقعیمون باشیم تا همه چیز وفق مرادمون پیش بره.

در آینده باز فایل های دیگه ای از خانوم رشیدی رو میزارم. دوست دارم وبلاگم از این فایل های صوتی ارزشمند بهره مند شه!

امیدوارم دوست داشته باشید.

اگه گوش دادید حتما یادتون نره که نظرتون رو برام بنویسید. میخوام ببینم چند نفر مثل من تحت تاثیر این فایل قرار گرفتند

 

 

 

+شبتون آروم♡

نظرات  (۴)

۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۹:۲۶ مهران بیان

به هر چیزی که فکر کنیم دقیقا همون شخصیت را میگیریم

پاسخ:
بله دقیقا

لیلا فوق العاده بود 👏👏

واقعا یکم بیشتر حواسم جمع شد با خودم واینکه ارزشم خیلی بیشتر از اونیه که حتی من بهش فکرم نمیکنم😘😘مرسی بخاطر این انرژی مثبتات😘😘

پاسخ:
قربونت بشم ابجی خوشگلم
خوشحالم که دوس داشتی عزیز دلم:)
۲۰ آبان ۹۸ ، ۰۰:۲۱ آقای تشکیل

سلام.وقتت بخیر

یه دورانی دیوونه این نوع حرفای روانشناسای انگیزشی بودم. به شدت خوشحالم که از اون دوران گذر کردم!

تنها تاثیر این افراد روی اون زمان خودم رو انفعال میدونم.

وقتی من هنوز خودم رو نشناخته باشم و خودم رو موجود دوست داشتنی و قابل احترام  ندونسته باشم فرد دیگه ای نه میتونه این کار رو برام انجام بده و نه حتی میتونه جرقش رو بزنه.

موضوع دیگه هم اینه که به نظر من خود واقعی مستقل از محیط ابدا وجود نداره.این دو تا با هم ترکیبن و ابدا نمیشه جداشون کرد.فکر کردن بهش هم کار شدیدا بیهوده ای هست و انفعال و بی حرکتی به وجود میاره.دائما این فکر تو ذهن آدم میچرخه یعنی خود واقعی من چجوریه و احساس میکنه حتما باید در هر لحطه بتونه یه تعریف مشخص و از پیش تعیین شده برای خود واقعیش ارائه بده و دقیقا همین مورد، انفعال به وجود میاره و مانع حرکت و تجربه میشه.

یه مقدار حرفام منفی به نظر میرسه ولی خب اینا تنها چیزاییه که الان تو ذهنمه و شاید یه مدت بعد،کلا منکر همشون بشم و شاید هم نه!همینقدر متزلزل!!!!

 

پاسخ:
سلام وقت تو هم بخیر:)
چرا میگی خوشحالی که از اون دوران گذشتی؟!
راستش دقیقا هدف اونا هم همینه! اینکه خودت رو بشناسی و خودت رو دوست داشته باشی! میگه اونقدر بخاطر دیگران خود واقعیت رو پوشوندی که دیگه فراموش کردی خود واقعیت چی هست! ولی باید بشناسیش و خودت رو دوست داشته باشی!
موضوع دوم هم کاملا نفهمیدم چی گفتی  ولی اون حدودی هم که فهمیدم باهات موافقم ولی خب باید خودت بگردی پیداش کنی! نمیدونم میتونم چیزی که تو ذهنم هستش رو برات توضیح بدم یا نه! این حرف ها خیلی روی من اثر گذاشت میدونی؟! درسته ادما با هم متفاوتن شاید با خودت فکر میکنی این حرف ها خیلی پوچن! ولی اینا برام تاثیر گذار بودن چون همش واقعیت داشت. وقتی به گذشتم فکر میکردم میدیدم که چه اشتباهاتی مرتکب شدم!  و چشمام با ابن حرف ها بازتر شد! و حالا میدونم مسیر من چیه! و باید چطوری برم!
 ولی خب این حرفا خیلی برام مفید بود. گفتم شاید برای شما هم مفید باشه!
اگرم حرفام ربطی به گفته ت نداشت معنیش اینه که کامل نفهمیدم چی گفتی:/

۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۶:۵۲ آقای تشکیل

دلیل خوشحالیم اینه که به دلایلی به این جماعت انگیزشی شدیدا مشکوکم.مشکوکیتی در آستانه ی به یقین تبدیل شدن!

فکر هم میکنم کسی نمیتونه تو هیچ زمینه ی خودشناسی بهم کنه غیر خودم.اصلا چرا خودشناسی من باید برا یه نفر انقدر مهم باشه که حاضر به هزینه کردن و سایت زدن و کتاب چاپ کردن و از این کارار بشه؟!!

ببین من فکر میکنم اصلا ((خود واقعی))قابل تعریف که برآیند روابط و محیط نباشه وجود نداره!وقتی که این خانومه میگ:((انقدر خود واقعیتو پوشوندی که دیگه فراموش کردی خود واقعیت چی هست))پس منظورش اینه که یه"خود واقعی"وجود داره که مستقل از محیط و روابطه و تو میتونی اونو کشفش کنی و به خود شکوفایی برسی! من با این بخش مشکل دارم.از نظر من هیچ خود واقعی وجود نداره و شخصیت و علایق و به طور کلی چیزی که بتونیم بهش بگیم((من)) بر  اساس محیط و فرهنگ و روابط و حتی تاریخ به وجود میاد و این شخصیت شناخته نمیشه مگر با تجریه مگر با حرکت و مگر با اشتباه کردن!

شاید این بار یکم منظورمو بهتر رسونده باشم شایدم افتضاح تر از قبلی توضیح داده باشم!!

از این که این فایل روت تاثیر مثبت گذاشته و راهتو پیدا کردی هم خیلی خوشحالم.

پاسخ:
نه اتفاقا اینبار خیلی خوب چیزی که مد نظرت بود رو بهم رسوندی!
من  با این جملت که کسی برای خودشناسی خودت نمیتونه کمکت کنه غیرخودت کاملا موافقم! درسته..
اما چرا به کمک بعضی ها انقدر مشکوکی:/
اما گفته بعدیت خیلی قابل تامله! راس میگی  شخصیت هر ادمی طبق اون محیط شکل میگیره ولی خب اونا هم مقصودشون اینه که اون خود رو بشناسی!
حالا اون خود چی هست؟! 
ببین دیدی بعضی اوقات برخی افراد نقاب میزنن! مثلا فرد خیلی منفی هستند ولی نقاب میزنن و خودشونو مثبت نشون میدن! یا یکی هست خیلی دلش مهربونه ولی با توجه به جو اطرافش نقاب سنگدلی رو انتخاب میکنه. و اونقدر این نقاب رو میزنه که حتی خودش هم باورش میشه یه ادم سنگدله! و خود واقعیش رو فراموش میکنه. یا مثلا بعضی افراد برای اینکه دیگران از اونا خوششون بیاد کاملا یه شخصیت دیگه رو انتخاب میکنند. درواقع اونا میخوان ادما اون نقاب رو بردارن. برای خود واقعیشون ارزش قائل بشن....و خود واقعیشون باشن.
البته ممکنه کاملا با جملم و حرفم مخالف باشی! ولی خب مطمئنا درک دو نفر  از یک مسئله کاملا با هم متفاوته. و نظر تو برام خیلی خیلی محترمه:)
خیلی ممنونم:)) امیدوارم اگه تو هم توی سردرگمی هستی راهتو پیدا کنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی